Gå til innhold

BH størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rosinmugger og har derfor ikke tatt så mye hensyn til dem med tanke på passelig bh (kjøper ikke 80d heller da men..)

Uansett, jeg trudde liksom 70A var noe for meg men den ene brystvorta kryper utenfor hele tiden så denne str må bli for liten. 70B blir liksom hakket for stort igjen føler jeg,det blir veldig mye god plass..hva skal man gå for da tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i alle butikker at strl er de samme, jeg er feks midt mellom B og C, en b er for liten, en C for stor... Fant min bh på H&M, vanligvis bruker jeg 70, men nå prøvde jeg en bh B75, og den var akkurat litt større enn B70, så den gikk an.. Skjønner ikke helt hvorfor det gikk an? hm..

Skrevet

65B?

Eller så er det jo veldig stor forskjell på hvor store cupene er (hvor mye pupp de dekker altså, ikke størrelsen), så du kan jo prøve å finne en BH som dekker mer?

Skrevet
Ikke i alle butikker at strl er de samme, jeg er feks midt mellom B og C, en b er for liten, en C for stor... Fant min bh på H&M, vanligvis bruker jeg 70, men nå prøvde jeg en bh B75, og den var akkurat litt større enn B70, så den gikk an.. Skjønner ikke helt hvorfor det gikk an? hm..

Cup-størrelsen forandrer seg jo med omkretsen. Så en B65 vil være noe helt annet enn en B85, for eksempel.

Skrevet

Jeg har sett at Lindex har noen bh-er som går i halve størrelser, kanskje du kunne prøvd en som er midt mellom A og B.

Skrevet

Hva med 75A? Selv om cup-størrelsen liksom ikke skal ha forandret seg da, så er den det. Har selv brukt 75A/70B avhengig av merke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...