Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 er dette sant? Han her må jo være frepper?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Han må ikke være frepper nei. Selv er jeg enig og stemmer Venstre.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Han må ikke være frepper nei. Selv er jeg enig og stemmer Venstre. jeg mener frepper som i type ,ikke hva han sier.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 jeg mener frepper som i type ,ikke hva han sier. Det må være toppen av saklighet.
Gjest ko Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Anbefaler alle til aa ta en titt paa denne linken og alle andre han har laget. Veldig interessant og skremmende... Han er libarist, og har ingenting med frp aa gjoere
flickan Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Det blir jo ikke helt riktig det han sier. Han får det til å høres ut som om det er en dårlig ide å hindre at finansmarkedet kollapser i dag. Da kommer på en måte regningen mye tidligere. I tillegg er det ikke positivt at eiendomsmarkedet synker så drastisk som han sier at vi burde ønske at det skal. Nå eiendomsmarkedet synker så drastisk, er det mange som taper masse masse penger. Ikke de rike nei, men vanlige mennesker som nettop har kjøpt seg bolig (unge) og som blir sittende med dyre restlån uten sikkerhet om de blir tvunget til å selge. Om finansmarkedet kollapser, og det etterhvert påvirker realøkonomien blir det virkligheten for mange. Synes dette var en veldig enkel fremstilling av et veldig komplisert problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå