Gjest pessimisten Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ser at børsen stiger med 10 prosent i dag etter å ha vært godt under 200. Dere som har litt peiling her; tror dere vi har sett bunnen?
talin Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Nei, dagens ti prosent økning er bare en kortsiktig rekyll. Med andre ord markedet skal lenger, mye lengre ned.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg er enig med Talin. Etter mange år i denne bransjen har jeg ikke sett maken til svingninger. Og disse svingningene er svært usunne, og betyr bare at krisen langt fra er over. Børsen kommer snart til å falle under 200-grensa igjen, og jeg personlig tror vi skal ned på 172. Jeg kjenner flere sm tror nedgangen blir mye større. Den som lever får se, det eneste som er sikkert er at turbulensen bare såvidt er igang.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg ville ikke tatt største oppgang siden 1987 som noe godt tegn.
Cata Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Har ikke mye peiling, men tror heller ikke bunnen er nådd.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror også børsen skal enda lenger ned. Sikkert lenger opp også innen rimelig kort tid, men jeg tror nok bunnivået ikke er nådd ennå. Greit å huske på at det er masse enkeltselskaper på børsen; endel av disse kan fint bidra til å trekke poengsummen nedover etter hvert som de presenterer resultater i månedene framover. Andre kan dra opp, samtidig er det lite investeringsvilje/evne sammenliknet med de siste oppgangsårene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå