Gå til innhold

Tøybind

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir ikke spesielt vått, myyyye mer behagelig enn engangsbind f.eks. Og jeg lover deg, du kjenner ikke lukten lang vei.

Likvidert blir du ikke, ikke av meg i alle fall, men hvorfor i all verden går du inn i en tråd der noen ber om erfaringer for å skrive at du synes det er ekkelt, uten å ha peiling på hva du snakker om, aldri ha prøvd, og med en så negativ innstilling i utgangspunktet? Alt det later til at du tror om tøybind er nemlig feil, basert på erfaringer fra de som i motsetning til deg HAR prøvd det...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg syns vanlige bind og er ekkelt. Tamponger er best. Det lukter ihvertfall ikke. Bind lukter veldig vondt etter kort tid. Mange som er lite flinke til å skifte ofte nok og. Jeg føler meg ikke vel med bind. Ikke sikker heller. Men det er min mening da.

Skrevet

Jeg liker heller ikke "vanlige" bind, de lukter og de er ekle ja. (Selv om jeg bytter ofte. Men hva har det med at enkelte ikke er flinke til å bytte ofte nok, ifølge deg, med at produktet i seg selv er ekkelt? Det er jo brukerfeil det da, ikke produktet i seg selv....)

Men tøybind er annerledes.

Og så er det ikke alltid man kan bruke tamponger da, jeg kjøpte inn tøybind med tanke på renselsen, da er det ikke "lov" med tamponger grunnet infeksjonsfaren, og tanken på plastbind i så mange uker var lite fristende...

Men fortsatt forteller ikke dette noe om hvorfor du går inn i en tråd der det bes om erfaringer med tøybind for å fortelle at du aldri har prøvd det, men at det er ekkelt fordi... engngsbind lukter fordi folk ikke bytter dem ofte nok, ifølge deg?

• Liker 2
Gjest AnneShirley
Skrevet
Og så er det ikke alltid man kan bruke tamponger da, jeg kjøpte inn tøybind med tanke på renselsen, da er det ikke "lov" med tamponger grunnet infeksjonsfaren, og tanken på plastbind i så mange uker var lite fristende...

Der kom du med et poeng som var godt nok til at jeg vil teste dette. Har du et tips om hvor jeg får kjøpt tøybind? Nettbutikk?

• Liker 1
Skrevet

Finnes flere nettbutikker som selger tøybind ja. Om du vil handle innelands har jeg i alle fall kjøpt fra bleieboden.no og krusedull.net i tillegg vet jeg alt hippehippo.no og kenguruloftet.no har. Sikkert en del andre tøybleiebutikker også, som jeg bare ikke kommer på i farta. Om du våger deg ut på ebay er der penger å spare, vil jeg tro.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Takk for tips Malama.. Da skal jeg titte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...