LilleLavendel Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei! Er det noen som vet om et damelag, gjerne med håndball, som spiller for moro og trener 1 -max 2 ganger i uka...!! Gjerne i Råde, da det er der jeg bor...!! Det er maaaaaaange år siden jeg spilte håndball, men hadde vært moro å spilt for moro skyld...!!! Syntes det er lettere å komme i form på den måten, med noe som er moro, enn ved å pine seg innom treningsstudio...! Tar gjerne i mot tips om andre moro idretter i nærheten, også for menn... så kunne jeg kasta ut gubben på noe også Please help
Gjest Purple Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 (endret) Sjekk www.handball.no Her kan du f.eks se en oversikt over alle klubbene som fins i region øst. Og her kan du velge forskjellige divisjoner og finne lag basert på det. Selv begynte jeg å spille håndball igjen i 5.divisjon etter 10 års pause, så det går fint an! Endret 24. november 2008 av Purple
LilleLavendel Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 takk:) ja.. det er vel ca samme pauselengde her... hehe...
LilleLavendel Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 ïngen som spiller på noen av disse lagene i nærheten da ... Ser at det i 6 divisjon var : Tune 1 og Tune 2, og HK Rygge3 veldig i nærheten... Og i 5. divisjon : Rolvsøy og Sarpsborg 3, som kunne være noe...!! Noen her som spiller på et av disse lagene?... eller noen andre lag som jeg har oversett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå