Gå til innhold

Null lyst, tørr kjede, hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente, som har vært sammen med kjæresten min i halvannet år. Han er kjempe flott, og vi har det veldig godt sammen på alle områder, nesten..

Problemet er at jeg ikke har like stor lyst som han. Jeg har nesten ikke lyst, selv om han på alle måter er en person jeg finner attraktiv. God i sengen er han og.

Han jobber turnus og er noen uker hjemme, for så å jobbe noen uker borte. Når han kommer hjem forventer han sex hvertfall 2 ganger om dagen, helst fler. Dette er et ork for meg. Jeg klarer verken bli kåt eller engasjere meg så ofte. Særlig ikke når jobb og skole tar mye tid. De 3-4 første dagene etter at han er kommet hjem, er jeg også svært sår, og det er vondt. Men kan jo ikke kreve at vi bare har sex annen hver dag, etter at vi har vært borte gjerne en mnd fra hverandre. Det ville vært "skilsmissegrunn" for han. Selv om vi har forspill blir jeg ikke våt. Han er også veldig kreativ ang sex, og ingen ting er tabu. Men jeg føler meg ikke så komfortabel, og skuffer han stadig, feks ved at jeg ikke klarer gjennomføre analsex.

Så problemet mitt er: at han nå har tatt et oppgjør med dette. Han føler ikke at jeg noen gang ønsker sex, at det alltid er han som tar intiativ, han føler seg ikke attraktiv i mine øyne og sier at det vi har sammen, likner mer og mer på et venneforhold. Derfor har jeg har lovet han å være mer engasjert, og ta sex livet vårt på alvor. Jeg skal kjøpe glide krem, selv om han syntes det var litt krenkende. Men jeg vet med meg selv at det kommer til å dabbe av, og at jeg igjen kommer til å vise og synes at all denne sexen er "waste of time" og et mas.

Jeg vil for alt i verden ikke skilles fra kjæresten min! Noen som vet råd?!

Hvorfor er jeg så tørr i kjeden? Kan det være noe galt fysisk? Har ikke alltid hatt det sånn..men med min forrige kjæreste hadde vi ikke så ofte sex heller. Det kan nevnes at jeg får svært sjelden orgasme (en gang i halvåret), men likevel er det denne mannen som har gitt med flest og best orgasmer. Hvorfor liker jeg ikke sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett å bare se på det når du vet at du har press fra kjæresten og at du ikke kan leve opp til alt han forventer. Jeg tror du hadde blitt mer engasjert hvis du ikke bare følte at du hadde sex for hans del - i mine øyne virker det hvertfall som det er sånn det er nå.

Dere kan jo gjøre andre ting enn fult samleie. Oralsex o.l er kanskje ikke like "slitsomt"?

Skrevet

Jeg vet hva du mener. Eksen min ble aldri mett, og jeg begynte å mislike det mer og mer. Til slutt var hele sexakten et reneste ork. Kan du ikke gjøre som ethereal foreslår? Oralsex. Eller du kan runke ham.

Gjest missLady
Skrevet

Går du på p-piller? Kan være de som gjør at du ikke har sexlyst. Har også lest endel om jenter som har 0 sexlyst, og det kan faktisk være noe som ikke er som det skal. Du kan jo prøve å dra til legen å spørre, hørte om noen som hadde for mye av et hormon, eller noe slikt, og de hadde 0 sexlyst. Husker ikke helt nøyaktig, men jeg ville sjekket meg hos lege og eventuelt sluttet med p piller!

Ang glidekrem, det ville jeg ABSOLUTT ha brukt om jeg var deg! Skjønner ikke hvorfor det skal være noe krenkende..

Skrevet

Press er vel ikke akkurat det som funker best for å gjøre folk kåte. Har du snakket med ham om hvordan det føles for deg, eller er det bare hans ønsker og følelser det skal tas stilling til?

Skrevet

Først og fremst er det ikke rimelig av ham å forvente sex "hele tiden" når dere er sammen bare fordi han jobber borte noen uker av gangen. Sex er ikke noe man kan "ta igjen"; greit nok at man kans få mer lyst på hverandre når man ser hverandre sjelden, og vil benytte anledningen, men antall ganger man skal ha sex går ikke opp i antall dager man er borte fra hverandre... Punkt én er at begge skal ha lyst og føle at det viktigste er at man vil ha hverandre, ikke at man (eller den ene) skal fylle en kvote. Han bør jo heller ikke klage over at han tar initiativ hele tiden når han vil ha sex så ofte, hvordan skal du få tid til å få lyst da..? Slike ting bør dere snakke ordentlig om.

Hva er viktigst for ham - sex på hans initiativ to ganger daglig, eller at lysten blir mer gjensidig og sexen littegrann sjeldnere?

Man får fort følelsen av at man bare er en dings han har tilgjengelig når han er hjemme, som han vil bruke mest mulig :roll:

Ellers enig i forslagene her.

Skrevet

Takk for alle svar,

oralsex er fint, men det inngår som oftest som en del av forspillet. Jeg synes det er vanskelig å holde på til han får utløsning, og dermed blir et tilfelle hvor jeg gir han oralsex, bare en pirring for han, og om det ikke ender med samleie, blir han irritert og gretten.

Jeg er enig i at en skal ha sex på begges premisser. Men om jeg skal følge opp det, klarer ikke han leve med meg. Han er vel kanskje litt sex avhengig. Det er derfor jeg har så ufattelig lyst til å møte han et sted på halvveien hvertfall, og at de gangene vi har sex, er det god sex. Sånn som det er nå, er det god sex, i begges øyne, kanskje 1 av 10 ganger.

Jeg har faktisk nettopp skiftet p-piller, kanskje det kan ha noe med den ekstra tørre kjeden og lille sexlysten...

Skrevet
Takk for alle svar,

oralsex er fint, men det inngår som oftest som en del av forspillet. Jeg synes det er vanskelig å holde på til han får utløsning, og dermed blir et tilfelle hvor jeg gir han oralsex, bare en pirring for han, og om det ikke ender med samleie, blir han irritert og gretten.

Jeg er enig i at en skal ha sex på begges premisser. Men om jeg skal følge opp det, klarer ikke han leve med meg. Han er vel kanskje litt sex avhengig. Det er derfor jeg har så ufattelig lyst til å møte han et sted på halvveien hvertfall, og at de gangene vi har sex, er det god sex. Sånn som det er nå, er det god sex, i begges øyne, kanskje 1 av 10 ganger.

Jeg har faktisk nettopp skiftet p-piller, kanskje det kan ha noe med den ekstra tørre kjeden og lille sexlysten...

Det skal uansett ikke være noe slikt press på deg. Nå blir det jo "ha sex eller bli singel", og slik burde det ikke være, og det hjelper ikke det døyt på lysta heller. Han klarer jo å leve uten sex i flere uker ad gangen, da burde det ikke være et problem å troppe ned (en periode) hjemme også, og dermed kanskje få orden på problemet? Jeg spør igjen: har du satt deg ned og fortalt ham hvordan dette føles for deg? Og forklart at hvis du slipper presset, så blir det bedre sex de gangene det blir sex, og at du da i tillegg har LYST, og ikke gjør det av redsel for å bli alene?

Unnskyld, jeg blir bare litt provosert. Mener ikke å gå hardt ut eller noe. =(

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

Tørre kjeder pleier å trenge litt sykkelolje, så er sykkelen god som ny. :kul:

Hvorfor du ikke blir våt nok, har du jo svart på selv:

"Jeg klarer verken bli kåt eller engasjere meg så ofte."

Men huff, stakkars deg, du MÅ jo la ham få all sexen han "trenger. :ironi:

Skrevet

Glidekrem et nederlag?

Sur hvis oralsex ikke ender i samleie?

Du blir sår, men forventes å "stå på"?

Du verden.

Jeg synes du har en umoden og egoistisk kjæreste. Er han noengang opptatt av hva DU trenger, liker og har behov for?

Skrevet
Glidekrem et nederlag?

Sur hvis oralsex ikke ender i samleie?

Du blir sår, men forventes å "stå på"?

Du verden.

Jeg synes du har en umoden og egoistisk kjæreste. Er han noengang opptatt av hva DU trenger, liker og har behov for?

Ynskyld at jeg sier det ! Men jeg syns du er ganske svak og dum selv som lar deg selv bli misbrukt sexuelt på denne måten av din egen kjæreste i frykt for at han skal bli sur / gå etc . Hvis han har tydeligvis 0 respekt for deg , viser o hensyn til deg , og kunn tar hensyn til sine egne behov - er du sammen med en SUPEREGOIST .Som du vil ha det mye bedre uten - faktisk . ER IKKE NORMALT AT EN KVINNE SKAL MÅTTE FINNE SEG I SLIK - OVERKJØRING PÅ DET SEXUELLE PLAN AV SIN EGEN PARTNER . Da er du i et meget helseskadelig og usunt forhold for deg selv både psykisk og fysisk .

Du risikerer å ødelegge ditt eget sexualliv og lystfølelse mange år fremover - om du lar han dominere og bestemme hele tiden NÅR og HVOR OFTE dere skal ha sex .

Å ha sex uten lyst selv - vil drepe din lyst på han mer og mer .Til slutt STREIKER kroppen og vil ikke mer med han . Derfor er du tørr nå og sår nå .Forde kroppen din sier ifra at han driver rovdrift på deg sexuelt og overkjører deg med sine behov .Helt naturlig reaksjon har du . Er jo ikke et sunt sexliv dere har . Han overkjører og presser deg til sex uten at du har lyst ofte .Da er det jo klart kroppen nekter med å bli tørr , sår osv .

Nei bli forbannet på han - og fortell hvor jævlig ille du har det .Og be han ta hensyn - ellers får han ryke og reise en viss plass !!! Uansett - be han ta seg en runk når han er kåt - du er ikke hans " runkemaskin " er du vell ? Æsj - for en fyr du har .Jeg syns synd i deg faktisk . Fatter ikke hvorfor du er redd for å miste en slik egoist som han , som blir sur og truer med slutten om han ikke får viljen hver gang ? Æsj - han er ikke verd det - ærlig talt . Og du må være voksen nok til å sette GRENSER for din sexualitet og kropp - når du er så " voksen " at du faktisk har sex nå ??? Tenkt på det ? Er ditt ansvar å si nei - når du ikke har lyst .

Og greier du ikke sette grenser for denne mannen i forhold til din kropp , og han ikke respekterer deg .Ja - så bør du finne deg en annen som respekterer deg som menneske .For det gjør ikke han når han blir sur , furter og truer om de sier nei til sex . Meget hensynsløs egoistisk og lite empatisk oppførsel .HVEM vil ha en slik kjæreste ? INGEN . Så ikke ta han på alvor . Er vell neppe lett for han å finne en annen " nikkedukke " som deg - som ikke våger si nei .

Nei slike tror jeg ikke blir lett for han å finne uansett ,så han blir ikke å gå sin vei selv om de setter grenser for han .De fleste kvinner har da mer bein i nesa enn du tror jeg ! Du oppfører deg som en nikkedokke - det gjør meg irritert at kvinner kan være så svake og underdanige .....at de lar seg selv misbrukes sexuelt ....

herlighet så nedverdigende det må være ...fysj

Skrevet

Womenwomen

Innlegget ditt er bare drøyt og frekt!

TS, mange har det sånn!! Det er veldig vanlig.. Du er på rett vei ;) Snakk om det, og prøv å finn en løsning på det. Ring en sexolog kanskje, eller snakk med legen om evnt. bytting av p-piller. Ikke minst, - snakk med han!

Lykke til!! :D

Skrevet

Han synes det er et nederlag med glidekrem fordi han så gjerne skulle ønske at jeg ble våt av meg selv/av han. Problemet hans er at jeg ikke "nyter" sexen vår. Vi snakker en del om dette, og jeg har sagt det blir vanskelig for meg når han vil ha så ofte. Får lissom ikke tid til å "bygge meg opp". Dermed blir det til at jeg selv gjerne ønsker at det blir raskt overstått.

Er inne i en ond sirkel, forstår det. Han er nok litt egoistisk av seg, han forventer mye, men er villig til å gi like mye tilbake. Hadde jeg bare villet ha det? har foreksempel en del stengsler mot å bli slikket.. så det blir ikke så ofte, og når det blir, er det forsiktig, det syns han er synd.

Som svar til deg womenwomen; er glad du engasjerer deg så sterkt i min sak, men jeg lar meg overhodet ikke bli misbrukt. Jeg sier da saktens også nei til halvparten av attemptene hans. Vi ender vel sånn ca opp med å ha sex 1 gang for dagen i gjennomsnitt, hvor det er han som tar intiativet hver gang. Dette blir det en sur stemning av. Han føler seg ikke ønsket, og han får ikke tilfredstilt sitt sex behov. Derfor har han nå tatt dette kraftig opp med meg. Han har til og med basunert ut at han kommer til å være uttro en gang, i frustrasjon. Er klar over at han presser og tvinger, men han gjør det fordi han heller ikke ønsker å gå ut av forholdet. Han ser ikke noe annet alternativ, ettersom sex betyr utrolig mye for han.

Vi er kjærlige med hverandre og har det veldig bra på andre områder.

Skrevet
Jeg er en 22 år gammel jente, som har vært sammen med kjæresten min i halvannet år. Han er kjempe flott, og vi har det veldig godt sammen på alle områder, nesten..

Problemet er at jeg ikke har like stor lyst som han. Jeg har nesten ikke lyst, selv om han på alle måter er en person jeg finner attraktiv. God i sengen er han og.

Han jobber turnus og er noen uker hjemme, for så å jobbe noen uker borte. Når han kommer hjem forventer han sex hvertfall 2 ganger om dagen, helst fler. Dette er et ork for meg. Jeg klarer verken bli kåt eller engasjere meg så ofte. Særlig ikke når jobb og skole tar mye tid. De 3-4 første dagene etter at han er kommet hjem, er jeg også svært sår, og det er vondt. Men kan jo ikke kreve at vi bare har sex annen hver dag, etter at vi har vært borte gjerne en mnd fra hverandre. Det ville vært "skilsmissegrunn" for han. Selv om vi har forspill blir jeg ikke våt. Han er også veldig kreativ ang sex, og ingen ting er tabu. Men jeg føler meg ikke så komfortabel, og skuffer han stadig, feks ved at jeg ikke klarer gjennomføre analsex.

Så problemet mitt er: at han nå har tatt et oppgjør med dette. Han føler ikke at jeg noen gang ønsker sex, at det alltid er han som tar intiativ, han føler seg ikke attraktiv i mine øyne og sier at det vi har sammen, likner mer og mer på et venneforhold. Derfor har jeg har lovet han å være mer engasjert, og ta sex livet vårt på alvor. Jeg skal kjøpe glide krem, selv om han syntes det var litt krenkende. Men jeg vet med meg selv at det kommer til å dabbe av, og at jeg igjen kommer til å vise og synes at all denne sexen er "waste of time" og et mas.

Jeg vil for alt i verden ikke skilles fra kjæresten min! Noen som vet råd?!

Hvorfor er jeg så tørr i kjeden? Kan det være noe galt fysisk? Har ikke alltid hatt det sånn..men med min forrige kjæreste hadde vi ikke så ofte sex heller. Det kan nevnes at jeg får svært sjelden orgasme (en gang i halvåret), men likevel er det denne mannen som har gitt med flest og best orgasmer. Hvorfor liker jeg ikke sex?

Slik jeg ser det så får du ikke tid til å bli kåt,fordi det er forventet fra hans siden at det skal bli sex. Jeg skjønner hans skuffelse ved at du ikke tar initiativ,men ved å trekke seg litt tilbake og fokusere mer på kos og mindre på sex så tror jeg dine forutsetninger for å få opp lysten er bedre enn nå.

Jeg har og vist min misnøye ved min mann og resultatet er mindre sex enn ever! Så om din kjæreste har lyst til å "avseksualisere" deg så må han bare fortsette å kreve. Jeg anbefaler det ikke. Skulle ønske jeg hadde holdt godt kjeft og heller hatt fokuset på det positive.

Skrevet
Du risikerer å ødelegge ditt eget sexualliv og lystfølelse mange år fremover - om du lar han dominere og bestemme hele tiden NÅR og HVOR OFTE dere skal ha sex .

Å ha sex uten lyst selv - vil drepe din lyst på han mer og mer .Til slutt STREIKER kroppen og vil ikke mer med han . Derfor er du tørr nå og sår nå .Forde kroppen din sier ifra at han driver rovdrift på deg sexuelt og overkjører deg med sine behov .Helt naturlig reaksjon har du . Er jo ikke et sunt sexliv dere har . Han overkjører og presser deg til sex uten at du har lyst ofte .Da er det jo klart kroppen nekter med å bli tørr , sår osv .

- når du ikke har lyst .

Mye av innlegget til womenwomen var kanskje litt drøyt,men akkurat dette over her er jeg helt med på. Press fører ikke til mer lyst,det vet da alle.

Dessuten,det å true med utroskap er da langt fra noe sjakktrekk for å få opp lysten til kjæresten. Ja,han er sikkert frustrert,men han sier indirekte at om du ikke ligger mer med meg så går jeg til andre. Det er stygt,umodent og meget barnslig. Følelsesmessig utpressning.

Gjest womenwomen
Skrevet
Mye av innlegget til womenwomen var kanskje litt drøyt,men akkurat dette over her er jeg helt med på. Press fører ikke til mer lyst,det vet da alle.

Dessuten,det å true med utroskap er da langt fra noe sjakktrekk for å få opp lysten til kjæresten. Ja,han er sikkert frustrert,men han sier indirekte at om du ikke ligger mer med meg så går jeg til andre. Det er stygt,umodent og meget barnslig. Følelsesmessig utpressning.

Vell - p - piller kan gi tørr skjede, større risiko for soppinfeksjoner og o sexlyst faktisk, pluss mange andre farlige bivirkninger som f.eks blodpropp som kan være dødelig faktisk .Så kondom er et utmerket mye bedre alternativ som prevensjon for oss LURE og SMARTE kvinner om vi ønsker bevare vår egen lyst og nytelse sexuelt faktisk . Skjønner ikke at du gidder spise kunstig gift hver dag - kunn for at mannen skal slippe kondom ...La fyrn tre på seg gummi ...he he Han er ikke verd det å spise p-piller for hver dag .... ( ingen menn er verd det faktisk ) ærlig talt . Selv har jeg også erfart hvor kraftig kunstige hormoner kan virke inn på kroppen negativt .F.eks så jeg pjuskete ut i speilet etter bare 3 mnd bruk ! Så meg i speilet - og min ellers frodige flotte lange hårmanke var redusert til bare halvparten av så tykt hår jeg egentlig har normalt .Sluttet tvert ! Og ble helt bra igjen . Sexlysten kom tilbake og håret mitt også : ) Aldri mer kunstig hormonprevensjon uansett type har jeg bestemt meg for .Så er du smart - kast pillene i søppla og bruk enten pessar eller kondomer - de er fri for helsefarlige hormoner -og de er ikke lenger så utsatt for blodpropp heller .

- Og begynn å bli superegoistisk nå selv - FOKUSER KUNN PÅ DIN EGEN NYTELSE

FREMOVER og " drit " i han . La han få jobbe som slaven din i senga en stund - så skal vi se lysten din skrues opp frue : ) Ikke slipp han til .....før han har gitt deg minst 1 orgasme først . Da kan du belønne han med å få lov å stikke den inn .

Er en vinn vinn situasjon for både deg og han .Du får mer lyst og er våt og god før samleie .og vil kunne nyte det da mye bedre .

Og han får samleie - MEN han må jobbe hardt for å tilfredsstille deg før han får lov å i det hele tatt komme så langt som til samleie ..he he ! Det fungerer tro meg - har gjordt det selv med en fyr som lignet din for mange år siden .Slike menn skjønner kunn ett språk . Når de stiller krav til deg SKAL DE OGSÅ MØTE MASSE KRAV TILBAKE fra oss jenter .Vær ikke redd for å forlange for mye av han - he he !Vi fikk faktisk et fantastisk bra sexliv etterhvert med mange felles orgasmer sammen - kunn forde jeg tok total kontroll og styringen og bestemte meg for det at jeg skal fan meg vise han hvem som virkelig kan nyte sex her og er OVERLEGEN HAN SEXUELT FYSISK ....Men så er jeg en dominant kvinne - som ikke finner meg i tull fra noen mann på denne jord he he ! Endte med at jeg fikk masse multiorgasmer hver eneste gang vi hadde sex og lysten skruddes opp max på meg . Mens han etterhvert slet hardt for å greie å holde tritt med meg og min vanvittige utholdenhet og sexlyst : ) Samt han ble litt sjalu på meg forde han mente jeg nøt sex mer enn han ......? Siden jeg fikk så mange orgasmer hver eneste gang .Mens han kunn fikk 1 selv .Uansett hva jeg gjorde godt for han .Situasjonen snudde seg på hodet gitt !!! he he Etterhvert ble han eldre ...og slappere og fikk litt dårligere potens enn han hadde i sin glanstid . Vel - han begynte nok å føle seg gammel etterhvert og jeg syns han ble mindre og mindre sprek . Heldigvis fant jeg meg en yngre og sprekere mann enn han etter noen år sammen . Og i dag har jeg det utmerket sammens med en sprek ung partner ! Så kopierer du meg - vil du lykkes å få max ut av sexlivet ditt .

Er rett og slett bare å bestemme seg for det selv og gå in for det selv .Og fokusere på sin egen nytelse KUNN - så går det lett som en lek mange gang .Du er nok bare for tafatt , beskjeden , og tenker mer på han enn deg selv når det gjelder tilfredsstillelse sexuelt .Hvorfor skal du være så beskjeden og lite krevende når han overhodet ikke er det men krever og krever av deg sexuelt ??? Begynn å krev tilbake noe du syns er godt og deilig ....nyt det og BRUK HAN MAX til å gi DEG NYTELSE .Beskjedne snille jenter - kommer ikke langt her i livet -sån er det desverre bare ... bli en skikkelig " bitch " som meg som krever og vil ha ...så skal du se du får kontroll over både din kropp , han og sexlivet deres -pluss masse herlige orgasmer på kjøpet . Kanskje han da blir " mett" på sex - i og med at det blir jo litt mer slitsomt for han - når du begynner å kreve både det ene og det andre i sengen ....blir litt mer jobb for han da vet du og ikke bare hurtig lettvint utløsning he he kjempegøy - prøv det og se hans reaksjon ! Han er med på leken automatisk .Du styrer han - men han vet det ikke selv .Ikke spre bena før du er fornøyd og har lyst selv ...vær jævlig kjip med musa - veldig viktig -ellers blir det turnoff , alltså avtennende for deg psykisk å ha samleier til slutt ....om en gjør som du beskriver .....bare prøver å få det unnagjordt så han blir fornøyd å slutter å mase . DA ødelegger du for deg selv .Du kan aldri nyte samleie med en slik innstilling til det i utgangspunktet .Du må være tent og kåt for å nyte det ...ellers er det ingen vits å ha samleie i det hele tatt etter min mening .Gir jo ikke deg noe da ... så hvorfor gidde stille opp på samleier da ? Gjør noe annet heller da -runk han f.eks ....men ikke slipp han inn ....når du ikke føler lyst selv .

Slutt å ødelegg slik for deg selv - ta kontroll og sett grenser - mye bedre enn du gjør i dag . Får han lov til det - så utnytter han deg .

Gir du han ikke lov - kommer han ingen vei uansett .Er vi kvinner som bestemmer og har kontrollen over sexlivet ... har du ikke oppdaget det enda ? Vi sitter på musa og dermed makta .....he he !Nei du er for ung og lar deg selv manipulere for mye av han - og det er bare usunt og ødeleggende for din egen nytelse og utbytte av sexuallivet ditt .Men du kan snu spiralen lett selv om de vil stikk motsatt vei .Er ingenting som hindrer deg - annet enn deg selv .

Selvransakelse sier jeg . Tenk på det jeg sier !

Lykke til - hilsen womenwomen

Skrevet
De 3-4 første dagene etter at han er kommet hjem, er jeg også svært sår, og det er vondt. Men kan jo ikke kreve at vi bare har sex annen hver dag, etter at vi har vært borte gjerne en mnd fra hverandre. Det ville vært "skilsmissegrunn" for han. Selv om vi har forspill blir jeg ikke våt. Han er også veldig kreativ ang sex, og ingen ting er tabu. Men jeg føler meg ikke så komfortabel, og skuffer han stadig, feks ved at jeg ikke klarer gjennomføre analsex.

Jo, det kan du. Det er din kropp, og hvis du er sår og har vondt burde kjæresten din i det minste kunne gi deg en dag til å hente deg litt inn igjen.

Forøvrig virker det som om han tar det for gitt at du er med på alt han vil (du sier han er kreativ og at ingenting er tabu) -og dermed blir skuffet hver gang du ikke er det. Har dere i det hele tatt snakket sammen om hva dere liker? Hva DU liker? Hvis sex blir forbundet med å skuffe den du elsker og prestasjonsangst er det ikke rart det ikke går. Sex skal være noe positivt for BEGGE!

Nei, jeg foreslår (som flere andre) at du tar en prat med han. Fortell hva du liker, fortell hva du ikke liker, snakk om at du blir sår og tørr og hvordan det føles for deg. Sørg for å høre på hva han har å si, men sørg også for at han hører på deg. Prøv å komme til en enighet, og finn en løsning som passer dere begge (ikke bare han, slik det i hovedinnlegget virker som ting er nå). For all del, ikke la deg presse til noe du ikke har lyst til, det kommer INGENTING godt ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...