Gå til innhold

Bursdagsgave til en jeg nylig har begynt å treffe?

Gjest linnpinn

Anbefalte innlegg

Gjest linnpinn

Jeg har nylig begynt å treffe en fyr, og han har snart bursdag. Skriver på singelforumet for vi er jo ikke sammen enda :) Han skal ha en bursdagsfeiring og jeg er bedt. Men hva gir man til noen man akkurat har truffet??? Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nylig begynt å treffe en fyr, og han har snart bursdag. Skriver på singelforumet for vi er jo ikke sammen enda :) Han skal ha en bursdagsfeiring og jeg er bedt. Men hva gir man til noen man akkurat har truffet??? Hjelp!!

En flaske champagne (koster rundt 350 kroner eller noe sånn)

En bok??? (da må man ta en bestselger, to be safe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. En liten nøtt det der.. Hva med å kjøpe billetter til noe? En konsert, teater, musikal, show.. Heng billettene på en flaske vin for eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en superlur ide :lur:

Altså. Si til han at må holde av en kveld, for du har planlagt noe for dere. Så ordner du med middag med dessert og alt hjemme hos deg (eller han, samme det, bare det er du som står for kokingen). Så stikker dere ut og gjør noe gøy som dere liker. Går på kino, tar noen drinker, eller hva dere måtte like :). Evt kan dere bare sitte hjemme og spille spill eller se på favorittfilmen hans.

Myye bedre og myye kosligere enn bare å kjøpe noe! Dessuten blir dere bedre kjent, og får en fin mulighet til å flørte litt :ler:

Åsså er det jo miljøvennelig da, hihi :)

Gudd løkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...