Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Kan være hva som helst, men hvis du har tips om en god dusjsåpe med god lukt så gjerne det! Trenger tips!
lucy_in_the_sky Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg har aldri vært misfornøyd med noe fra L'Occitáne, så tror du blir fornøyd uansett hva du kjøper Noen dusjprodukter som jeg har prøvd (og vært veldig fornøyd med) er verbena dusjsåpen (lukter deilig friskt), alle produktene i almond-serien (gir masse fuktighet), og produktene i grape-serien (spesielt dusjskrubben og dusjoljen).
lucy_in_the_sky Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Litt vanskelig å beskrive.. Lukter ikke så sterkt, litt søtt, litt friskt. Skal du bestille på nett?
Kamelia83 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg syns dusjoljen med mandel er veldig god. Og håndkremen med sheabutter.
Rosenrød Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Skriver under på at mandel-dusjoljen er kjempegod!
Gjest Golden Girl Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Håndkremen med sheabutter er god. Veldig praktisk med den minste varianten til å ha i veska!
Gjest Elastica Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Jeg liker både badeskum og body lotion fra Shea-butter-serien.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Takk for svar dere, tar gjerne i mot flere tips. Litt vanskelig å beskrive.. Lukter ikke så sterkt, litt søtt, litt friskt. Skal du bestille på nett? Ja tenkte å bestille på strawberrynet, en som skal være gave; som er grunnen til at jeg spør her, og muligens den Shea butter øyekremen til meg selv.
Solknapp Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Jeg er ikke så fan av produktene som lukter lavendel, synes rett og slett det blir litt mye. Derimot Cherry Blossom serien er jeg veldig glad i, både parfymen og dusjsåpen. Lukter litt søtt og friskt, og passe diskre lukt. Har gitt bort produkter i denne serien og det har falt veldig i smak
Gjest Negerbolle-Nomnom Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Jeg ELSKER denne her: Vanilla Bath & Shower Gel
Kamelia83 Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Er det kun på strawberrynet man får kjøpt produktene på internett?
Chihiro Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Jeg liker aller best boksen med rent sheabutter. Den er økologisk og uten tilsetningsstoffer, og kan brukes både i ansiktet og på kroppen. Jeg bruker den også som kuldekrem på ungene og som håndkrem om natten. De fleste produktene finnes på Ebay, billigere enn Strawberrynet (men vær obs på fraktprisene).
En som vet Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Håndkremen med shea er helt fantastisk!! Liker også godt dusjsåpe og bodylotion med oliven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå