Gjest Heloise Skrevet 27. november 2008 #41 Skrevet 27. november 2008 Ser sikkert kjempesøtt ut PS: IKKE ironisk ment Hihi, håper det
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2008 #42 Skrevet 27. november 2008 Hihi, håper det Jeg hadde sann før, grunnet at jeg som 15 åring falt på isen og kvesta meg midt i øyenbrynet så måtte sy litt. Det endte opp med at i 1 år så var det ene veldig pent og ryddig, mens det andre.. vel, det var regnbueformet Det rettet seg opp igjen senere, heldigvis, for jeg passet ikke med det, så altfor søt og snill ut
Gjest Tanita Skrevet 27. november 2008 #43 Skrevet 27. november 2008 For de som er spesielt interesserte i overnappa bryn
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2008 #44 Skrevet 27. november 2008 For de som er spesielt interesserte i overnappa bryn Her burde pinsett og eventuelt barberhøvel konfiskeres umiddelbart.
Gjest Grafica Skrevet 27. november 2008 #45 Skrevet 27. november 2008 Kunne du forklare dette litt mer for meg? Første gang jeg hører om dette, og jeg vil ikke at det skal hende meg. Hva skjer egentlig når dette oppstår, at hårsekkene dør? Vokser de aldri ut igjen, de hårene altså? *uvitende* Når du napper brynene, så begynner det kanskje å blø littegranne av og til? Det er et tegn på at hårsekkene dør, og da produserer de aldri hår igjen. For de som er spesielt interesserte i overnappa bryn Det må være manipulert, Bettie Page hadde hvertfall noen ganske nydelige øyenbryn...
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #46 Skrevet 28. november 2008 Takk for svar snille Grafica Tror jeg skal roe ned den verste periodenappingen hvertfall...
Gjest Grafica Skrevet 28. november 2008 #47 Skrevet 28. november 2008 Wildrider hvor ofte du napper har ikke noe med det å gjøre altså. Jeg lærte om det der hvor jeg vokser bryna innimellom, og de forklarte at det som blødde var hårsekker som kom til å dø. Noen mennesker har mer ømfintlige hårsekker enn andre, og jeg har da mista ca halvparten av de jeg en gang hadde. Mens noen mister aldri noen i det hele tatt
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #48 Skrevet 28. november 2008 Wildrider hvor ofte du napper har ikke noe med det å gjøre altså. Jeg lærte om det der hvor jeg vokser bryna innimellom, og de forklarte at det som blødde var hårsekker som kom til å dø. Noen mennesker har mer ømfintlige hårsekker enn andre, og jeg har da mista ca halvparten av de jeg en gang hadde. Mens noen mister aldri noen i det hele tatt Crap, tror jeg har drept så mange at jeg ikke skal nappe mer, ever, heldigvis sliter jeg ikke med den verste pelser. Satser på å ta livet av hårene mellom øyenbrynene så jeg ikke ender opp med Unibrow
Gjest Tanita Skrevet 28. november 2008 #49 Skrevet 28. november 2008 (endret) Når du napper brynene, så begynner det kanskje å blø littegranne av og til? Det er et tegn på at hårsekkene dør, og da produserer de aldri hår igjen. Det må være manipulert, Bettie Page hadde hvertfall noen ganske nydelige øyenbryn... Selvfølgelig er det manipulert! Ingen som går sånn! (med visse unntak) Endret 28. november 2008 av Tanita
Gjest Grafica Skrevet 28. november 2008 #50 Skrevet 28. november 2008 Vel, jeg er meget sint på de, tenk å kødde med ikonet mitt slik!!! *hacke de og ta vekk bildet av bettie page*
Gjest Tanita Skrevet 28. november 2008 #51 Skrevet 28. november 2008 På den bloggen ser man hvor mye øyenbryn har å si for ansiktet.
Gjest Grafica Skrevet 28. november 2008 #52 Skrevet 28. november 2008 Jeg kjenner èn jente, som faktisk ikke har øyebryn i det hele tatt, som kler det. Men hun har en veldig spesiell stil ellers. Og endel i det alternative miljøet som barberer de av og tegner opp. Men "vanlige" mennesker ser bare teite ut...
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #54 Skrevet 2. desember 2008 aliens? Hah, tror ikke akkurat at øyenbrynenet er det fysiske adelsmerke for mennesket
cilipili Skrevet 4. desember 2008 #55 Skrevet 4. desember 2008 Synes faktisk det er finere med bryn med for mye hår enn for lite. Er de ikke nappa så har de iallefall sin naturlige form som uansett passer til ansiktet.
Gjest Grafica Skrevet 4. desember 2008 #56 Skrevet 4. desember 2008 Synes faktisk det er finere med bryn med for mye hår enn for lite. Er de ikke nappa så har de iallefall sin naturlige form som uansett passer til ansiktet. Tja, ikke alltid. Jeg må nappe brynene til samboeren min, for han har så lite og smalt ansikt, og noen gigantiske buskebryn. Det ser ikke bra ut i det HELE tatt
Gjest Always Skrevet 4. desember 2008 #57 Skrevet 4. desember 2008 På kvinneguiden så ligger det jo forskjellige videoer av hvordan gjøre hår og makeup, men savner noen som forteller deg hvordan du kan gjøre øyenbryn Ps. hadde en venninne som barberte bort øyenbrynene så du klarte ikke å se henne i øynene, alt du la merke til var de to gråde områdene oppafor øynene hvor det var hundrevis av små svarte prikker. (hår som var på tur til å vokse ut) Nå er det bittelitt bedre, nå har hun hår, men napper veldig mye oppafor brynene og alt er bare to veldig ujevne streker.
la Flaca Skrevet 4. desember 2008 #58 Skrevet 4. desember 2008 Crap, tror jeg har drept så mange at jeg ikke skal nappe mer, ever, heldigvis sliter jeg ikke med den verste pelser. Satser på å ta livet av hårene mellom øyenbrynene så jeg ikke ender opp med Unibrow Men du napper jo bare der du ikke vil at det skal være hår? Så da gjør det ingen ting om de ikke kommer tilbake. Jeg har ikke nappet brynene på mange år jeg. De hårene som jeg pleide å nappe har etter hvert som årene har gått uteblitt, så nå er det nesten ingen igjen som jeg ikke ønsker velkommen.
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2008 #59 Skrevet 4. desember 2008 Men du napper jo bare der du ikke vil at det skal være hår? Så da gjør det ingen ting om de ikke kommer tilbake. Jeg har ikke nappet brynene på mange år jeg. De hårene som jeg pleide å nappe har etter hvert som årene har gått uteblitt, så nå er det nesten ingen igjen som jeg ikke ønsker velkommen. Hehe, for å si det slik, jeg er ingen ekspert så hender jeg napper for mye, for lite, feil sted og veldig feil sted Men har lært meg hvor jeg IKKE vil ha hår nå, etter litt mye trening, så nå tror jeg det skal gå bra Godt å vite at de en gang ikke kommer tilbake dersom jeg napper dem jevnlig!
Meaty Skrevet 6. desember 2008 #60 Skrevet 6. desember 2008 Hva med gamle menn som har lange øyenbryn som krøller seg ned i øynene på dem? Jeg lurer på om det er sånn at når man blir eldre så vokser plutselig hår som man ikke vil skal vokse (jfr. hår i ørene og i nesa) ..urk.. Hvorfor tar de ikke bare ei saks og klipper litt? Eller synes gamle damer at menn med svære øyenbryn er sexy? Og når det gjelder rare øyenbryn på kvinner: jeg kjenner ei jente som barberer bort brynene og tegner på noen veldig buede streker, alt for høyt opp. Hun ser konstant oppgitt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå