Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neinei, deformerte bryn har ingenting med mote å gjøre. Å se ut som bernt i sesam stasjon er ikke pent, har aldri vært pent og kommer heller ikke til å bli det.

Dårlig nappede bryn er det samme som en dårlig hårfrisyre. Man trenger ikke å være moteslave for å forstå at man må ha en hårfrisyre som passer til resten av ansiktet.

Om man likevel velger å drite i det for å "ikke følge moten" så får det bare være, men det forandrer ikke det faktum at det er stygt.

haha bernt i sesam stasjon. hehe.. enig der

Skrevet

Nå er jo faktisk "buskete", naturlige bryn in igjen da...

Skrevet

Ja, men de skal likevel være velstelte. Tykke, mørke bryn var jo den store greia på 80-tallet, men det er forskjell på å ha tykke bryn og å la det vokse vilt. Med mindre man har naturlig fint formede tykke bryn, men det er heller ikke det som er temaet her.

Unibrow tror jeg forsåvidt aldri har vært in.

Jeg har på grensen til unibrow, og ser litt ut som om jeg kommer fra midtøsten hvis jeg lar brynene mine vokse... Jeg napper nå men lar det være tykkelse i dem, former dem bare litt sånn at de skal være flatterende for ansiktet. Det har lite med mote å gjøre, men mer latskap fordi jeg ikke gidder å nappe kjempemasse.

Skrevet

Ja, men de skal likevel være velstelte. Tykke, mørke bryn var jo den store greia på 80-tallet, men det er forskjell på å ha tykke bryn og å la det vokse vilt. Med mindre man har naturlig fint formede tykke bryn, men det er heller ikke det som er temaet her.

Unibrow tror jeg forsåvidt aldri har vært in.

Jeg har på grensen til unibrow, og ser litt ut som om jeg kommer fra midtøsten hvis jeg lar brynene mine vokse... Jeg napper nå men lar det være tykkelse i dem, former dem bare litt sånn at de skal være flatterende for ansiktet. Det har lite med mote å gjøre, men mer latskap fordi jeg ikke gidder å nappe kjempemasse.

Skrevet

Mine har dessvere blitt ødelagt etter flere år med napping, jeg har lyst til å la dem gro ut, men det er så mange døde hårsekker at jeg får rett og slett hull i dem. Litt kjipt, men sånn er det nå.

Skrevet

uff.. som jeg syntes synd på jenta i klassen som hadde barbert bort sine egne øyenbryn og tatovert to tynne streker som var skikkerlig ujevne og alt for korte. Skjønner ikke hva hun tenkte på da hun tegnet de opp hos tatovøren og sa "Ja! Det var fint! Sånn vil jeg gå i årene fremover!" :/

Skrevet (endret)
Mine har dessvere blitt ødelagt etter flere år med napping, jeg har lyst til å la dem gro ut, men det er så mange døde hårsekker at jeg får rett og slett hull i dem. Litt kjipt, men sånn er det nå.

Har samme problemet. Hadde engang en "venninne" som skulle være "morsom" og klinte brynene mine fulle med veet hårfjerningskrem... Dette var bakholdsangrep, så jeg fikk ikke unngått det... Brynene mine blir aldri de samme igjen :-( Dette er 11 år siden, jeg prøver å spare alt jeg kan.

Endret av Heloise
Gjest WildRider
Skrevet
link til bilde

Ikke si at man må være moteslave for å ikke synes at det der er pent.

Inlegget redigert. Img-tag är inte tillåten i inlägg.

/Furstina (mod)

Å hjelp..... :overrasket:

Jeg hadde tynne øyenbryn før, ikke pga moten, men fordi de passet litt bedre til ansiktet. Men etter daglig napping for å holde formen tok latskapen over og de grodde ut igjen. Nå napper jeg bare litt her og der så de ikke skal se ut som skog ute av kontroll og det passer meg like bra.

Gjest WildRider
Skrevet

Kunne du forklare dette litt mer for meg? Første gang jeg hører om dette, og jeg vil ikke at det skal hende meg. Hva skjer egentlig når dette oppstår, at hårsekkene dør? Vokser de aldri ut igjen, de hårene altså?

*uvitende*

Skrevet
uff.. som jeg syntes synd på jenta i klassen som hadde barbert bort sine egne øyenbryn og tatovert to tynne streker som var skikkerlig ujevne og alt for korte. Skjønner ikke hva hun tenkte på da hun tegnet de opp hos tatovøren og sa "Ja! Det var fint! Sånn vil jeg gå i årene fremover!" :/

Det er søren meg stygt. Det er lov på eldre falleferdige damer, men ikke yngre.

Gjest WildRider
Skrevet (endret)

Vedlegg fjernet, se reglerne

/Furstina (mod)

Hva med dette, er dere enige i malen?

Endret av Furstina
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Dæven, de er nesten helt lik barten jo, bartepus..! :omg::fnise:

Gjest WildRider
Skrevet
De malene husker jeg fra hudpleien, den gang jeg gikk der. De er nok "fine" de, hvis man har sånne bryn :P Det ene brynet mitt er slik, det andre er buet... så blir ikke lett med symmetri! (er symmetri-freak, så det plager meg.. :fnise: )

Ser sikkert kjempesøtt ut ;)

PS: IKKE ironisk ment :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...