Gjest skratter Skrevet 6. desember 2008 #61 Skrevet 6. desember 2008 Artig tråd... Jeg irriterer meg ikke over folks utseende, men jeg blir veldig fasinert over alle som er utenfor normen eller det "offisielle skjønnhetsbildet". Deilig med sånne skapninger! Og så lurer jeg på hva de tenker da.... Eldre damer med make up`en rennende nedover i rynkene og sinnsyke blyantøyebryn er liksom...greit. Men når unge jenter har "plysjfjes" i orangetoner og tegnete øyebryn. Toppet av rosa lepper med sånn mørkerosa strek rundt! Åoooooo gååååådd. Man blir sittende å stirre mens det klør etter å vaske og fikse...hehe..
mysan Skrevet 14. desember 2008 #62 Skrevet 14. desember 2008 Mine har dessvere blitt ødelagt etter flere år med napping, jeg har lyst til å la dem gro ut, men det er så mange døde hårsekker at jeg får rett og slett hull i dem. Litt kjipt, men sånn er det nå. Sånn er det her også. Da jeg var ung på slutten av 70tallet skulle brynene være veldig tynne, og jeg fortsatte å ha dem ganske tynne, og heller tegne opp med blyant fordi brynene mine gjorde at jeg ble litt for maskulin. De var nemlig helt rette, og avstanden fra øyet opp til brynet litt kort og typisk maskulint. Nå trenger jeg ikke nappe mer overhodet, men jeg skulle gjerne hatt dem litt lengre og tykkere enn de er i dag. Synes faktisk det er finere med bryn med for mye hår enn for lite. Er de ikke nappa så har de iallefall sin naturlige form som uansett passer til ansiktet. Eh - nei, det stemmer ikke alltid.
Gjest Heloise Skrevet 16. desember 2008 #63 Skrevet 16. desember 2008 (endret) . Men når unge jenter har "plysjfjes" i orangetoner og tegnete øyebryn. Toppet av rosa lepper med sånn mørkerosa strek rundt! Åoooooo gååååådd. Jeg snur meg sjeldent etter folk på gata, men i går møtte jeg noe ala det du beskrev her. Hun var helt sjokoladebrun fake-tan farget i fjeset, mens hendene og beina var likbleke. Lysrosa lipgloss, som så neon ut i "the dying daylight" der og da. Var ikke noe lip-liner da Hun så nesten ut som en 80 år gammel alt-for-meget solbrent sydenturist.. Litt som "Magda" i "Theres something about Mary" : --> http://images.teamsugar.com/files/upl0/1/1.../something1.jpg *ler* Beklager offtopicen... Endret 16. desember 2008 av Heloise
Gjest Grafica Skrevet 16. desember 2008 #64 Skrevet 16. desember 2008 Heloise: Du skulle sett enn som jobber på en klsbutikk for tenåringer på kjøpesenteret her, hun er vel i slutten av tredveåra og kjører den looken... Bare at hun er gjennomført ekstremt solariumsbrun, lyst ihjelbleket hår, og omtrent helt hvit lipgloss.Uff, jeg synes litt synd på henne jeg.
Gjest Øyebryn :D Skrevet 31. januar 2009 #65 Skrevet 31. januar 2009 Jeg fikk ødelagt øyebrynene mine ,for circa. 4-5 måneder siden,man skal ikke nappe OVER brynet,noe jeg gjorde,på BEGGE brynene,verste jeg har gjort hittil ... Hva skal jeg gjøre nå da..? Ødelagt formen og alt,dessuten er det sånne bittesmå hull... Åh... frustrert ;-S
Gjest imli Skrevet 3. februar 2009 #66 Skrevet 3. februar 2009 Har aldri nappa øyenbryna mine jeg. For vondt Synes i de fleste tilfeller at naturlige øyenbryn er det fineste.
Gjest Heloise Skrevet 3. februar 2009 #67 Skrevet 3. februar 2009 Har aldri nappa øyenbryna mine jeg. For vondt Synes i de fleste tilfeller at naturlige øyenbryn er det fineste. I de fleste tilfeller absolutt, men naturlig unibrow er ikke vakkert Jeg ble desverre utrustet med lite, men lange (ikke veldig lange, men lenger enn mange andre..) hår i brynene, ugh... I want mange korte hår istedet, mye enklere å holde styr på
Gjest Grafica Skrevet 3. februar 2009 #68 Skrevet 3. februar 2009 Har naturlige "buskebryn" og dels unibrow (man ser ikke at det er sammenvokst da, for hårene mellom brynene er mye lysere tynnere) og er veldig glad for trenden med å ta vare på bryna...
Cuba Skrevet 3. februar 2009 #69 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en liten "barbermaskin" som er laget for å barbere bort øyebryn. For meg er denne veldig fin, for jeg får masse dun under bryna. Om jeg ikke barberer/vokser bort får jeg hår langt ned på øyelokket, og det syns jeg ikke er så veldig pent
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #70 Skrevet 3. februar 2009 Hva med voksing da, jenter? Blir helt klart det beste resultatet for min del i allefall..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #71 Skrevet 3. februar 2009 Jeg blir irritert av jenter som har en skog av noen øyenbryn og ikke napper dem, og de ser guttete ut (og stort sett er feminine ellers). Og jenter som napper dem til de bare har tynne, tynne buer. Og de som tegner dem på så de blir unaturlig lange eller korte, eller helt feil farge. Eller det aller beste, en kombinasjon av alle de tre. Jeg blir irritert av lubne jenter, jenter med guttebryst, jenter med kort hår, jenter som ligger på rygg for allt og alle.
Gjest Sandbekken Skrevet 8. februar 2009 #72 Skrevet 8. februar 2009 I de fleste tilfeller absolutt, men naturlig unibrow er ikke vakkert Jeg ble desverre utrustet med lite, men lange (ikke veldig lange, men lenger enn mange andre..) hår i brynene, ugh... I want mange korte hår istedet, mye enklere å holde styr på Jeg har også slike lange hår.. Hvordan fikser du de? jeg lurer på om jeg skal prøve ut sånn "eyebrowfiks" som skal holde de på plass.. noen forslag?
Gjest Heloise Skrevet 9. februar 2009 #73 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har også slike lange hår.. Hvordan fikser du de? jeg lurer på om jeg skal prøve ut sånn "eyebrowfiks" som skal holde de på plass.. noen forslag? Fikser ganske lite da jeg har få hår, de holder seg på plass stort sett. Har fått tips om å ha på litt vaselin, men har aldri testet dette selv. Jeg bare "legger" de på plass om det trengs nå og da
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #74 Skrevet 10. februar 2009 Jeg blir irritert av jenter som har en skog av noen øyenbryn og ikke napper dem, og de ser guttete ut (og stort sett er feminine ellers). Og jenter som napper dem til de bare har tynne, tynne buer. Og de som tegner dem på så de blir unaturlig lange eller korte, eller helt feil farge. Eller det aller beste, en kombinasjon av alle de tre. Enig. Jeg blir også opptatt av gutter som har buskete øyebryn, særlig eldre menn som har lange øyebrynshår som krøller seg inn på øyet og irriterer dem. Jeg har nappet moren min og samboeren min og jaggu vært bortpå kjæresten til moren min med pinsetten også - etter hans eget ønske. ;-) Han er over 60...
Gjest ooh Skrevet 10. februar 2009 #75 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har en liten "barbermaskin" som er laget for å barbere bort øyebryn. For meg er denne veldig fin, for jeg får masse dun under bryna. Om jeg ikke barberer/vokser bort får jeg hår langt ned på øyelokket, og det syns jeg ikke er så veldig pent Hm... hvor har du kjøpt den? Jeg tenkte på å kjøpe en sånn "skjærer" på et parfymeri, men jeg vil kanskje heller ha en liten barbermaskin!
NullHull Skrevet 11. februar 2009 #76 Skrevet 11. februar 2009 Ok, dama til Salman Rushdie stiller nå også ganske sterkt i klassen for påklistra øyebryn synes jeg!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #77 Skrevet 11. februar 2009 Ok, dama til Salman Rushdie stiller nå også ganske sterkt i klassen for påklistra øyebryn synes jeg! Herrregud,det var ikke mye pent
Gjest Heloise Skrevet 17. februar 2009 #78 Skrevet 17. februar 2009 Hm... hvor har du kjøpt den? Jeg tenkte på å kjøpe en sånn "skjærer" på et parfymeri, men jeg vil kanskje heller ha en liten barbermaskin! Etter min mening ser det utrolig stygt ut når hårene vokser ut igjen, når de er sånne små svarte prikker under brynene :-| Men er kanskje et mye bedre alternativ enn å aldri få hårene tilbake igjen.
Cuba Skrevet 17. februar 2009 #79 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hm... hvor har du kjøpt den? Jeg tenkte på å kjøpe en sånn "skjærer" på et parfymeri, men jeg vil kanskje heller ha en liten barbermaskin! Er ikke helt sikker. Fikk den av venninna mi som hadde for grove bryn. Man bør altså ha ganske lyse hår, nesten "dun". Edit: Men lurer på om ho ikke sa den var fra Vita eller noe. Jeg skal ut å handle litt i morgen så kan se litt om ingen andre rekker før meg. Etter min mening ser det utrolig stygt ut når hårene vokser ut igjen, når de er sånne små svarte prikker under brynene :-| Men er kanskje et mye bedre alternativ enn å aldri få hårene tilbake igjen. Siden jeg har ganske lyst hår på brynene er det ikke mange prikkene jeg får under. Og det syns ikke på avstand. Jeg må bøye meg fram i speilet for å se noe. Og dette går jo an å nappe vekk. Jeg gjør det mest for å få vekk alt "dunet" egentlig. Men spiller vel ikke så stor rolle, man får jo sånne svarte prikker om man napper eller vokser også. Endret 17. februar 2009 av Cuba
Gjest Heloise Skrevet 18. februar 2009 #80 Skrevet 18. februar 2009 Siden jeg har ganske lyst hår på brynene er det ikke mange prikkene jeg får under. Og det syns ikke på avstand. Jeg må bøye meg fram i speilet for å se noe. Og dette går jo an å nappe vekk. Jeg gjør det mest for å få vekk alt "dunet" egentlig. Men spiller vel ikke så stor rolle, man får jo sånne svarte prikker om man napper eller vokser også. Ja, tenkte litt på det at lyse hår nok slipper unna de prikkene. Jeg har også lyst hår, har ingen svarte prikker jeg heller. Har sett mange som har det pga. skjæring/barbering, og da fikk jeg ikke veldig lyst til å teste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå