Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir irritert av jenter som har en skog av noen øyenbryn og ikke napper dem, og de ser guttete ut (og stort sett er feminine ellers).

Og jenter som napper dem til de bare har tynne, tynne buer.

Og de som tegner dem på så de blir unaturlig lange eller korte, eller helt feil farge.

Eller det aller beste, en kombinasjon av alle de tre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet

Om det er noen trøst så er det sikkert de som irriterer seg over de som har fritidsproblemer og sitter og irriterer seg over andres utseende også....

Skrevet
Jeg blir irritert av jenter som har en skog av noen øyenbryn og ikke napper dem, og de ser guttete ut (og stort sett er feminine ellers).

Jeg irriterer meg over unibrow uansett om det er på jenter eller gutter. En hver oppegående mann med unibrow burde vel kunne greie å separere brynene også? :P

Skrevet

Det verste er spermbrynene!

Skrevet
Folk har forskjellig smak vet du...

men helt feil øyenbryn (når man har tegnet på altfor lange, korte, unaturlige) blir noen ganger det samme som hvis en har for trange bukser. Man skal bare ikke ha det, for det ser feil ut, uansett smak.

Skrevet

Og jenter som napper dem til de bare har tynne, tynne buer.

Og de som tegner dem på så de blir unaturlig lange eller korte, eller helt feil farge.

Eller det aller beste, en kombinasjon av alle de tre.

Helt enig der, dermed har jeg innført ett, i følge min kjære svært torturistisk grep. Nemlig å nappe hans øynebryn. Jeg er ikke såå opptatt av hvordan de skal være, jeg napper ikke tynn strek eller noe på meg selv, det skal se normalt ut. Men når han har halve regnskogen fordelt på 2 mål i ansiktet + noe som etterhvert skal koble dem sammen, da reagerer jeg. Utrolig hva menn kan finne på, slåss på fest, kutte seg med sag og kniv under snekkerarbeid, være det sterke kjønn, men når det kommer til en liten pinsett og en omgang der, ja da griner de. :sjarmor:

Skrevet
Det verste er spermbrynene!

Fy faen! Spermbryn er skikkelig grusomt! Lurer på om de som lager sånne har tapt et veddemål og nappet på fylla eller noe :fnise:

Skrevet
Fy faen! Spermbryn er skikkelig grusomt! Lurer på om de som lager sånne har tapt et veddemål og nappet på fylla eller noe :fnise:

Åssen ser de ut???

Skrevet
Åssen ser de ut???

Det lurer jeg også på!

Skrevet

De ser ut som sædceller. Stor "klump"helt foran, så går de i en stor og unaturlig bue videre. Litt vanskelige å forklare, men lette å legge merke til.

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Noen ganger legger jeg mer merke til selve øyenbrynene, enn øynene på folk.

Og spesielt hvis de er bustete og unappete.

Skrevet
De ser ut som sædceller. Stor "klump"helt foran, så går de i en stor og unaturlig bue videre. Litt vanskelige å forklare, men lette å legge merke til.

:omg: hvem vil gå med det? :fnise:

Skrevet

Jeg syns litt synd på dere "slaver av moten", uansett hva den måtte være, så følger dere den...og syns det er fint.

Siden vi vet at moten svinger når det har gått tilstrekkelig tid, kommer nok også dere til å gå med "buskete bryn" igjen (og for ikke å snakke om buskete-andre-steder),- bare det blir mote nok. Lykke til med irritasjonene. :ler:

Skrevet
Jeg syns litt synd på dere "slaver av moten", uansett hva den måtte være, så følger dere den...og syns det er fint.

Siden vi vet at moten svinger når det har gått tilstrekkelig tid, kommer nok også dere til å gå med "buskete bryn" igjen (og for ikke å snakke om buskete-andre-steder),- bare det blir mote nok. Lykke til med irritasjonene. :ler:

det er forskjell på busker, og ETT øyebryn :sjarmor:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er fornøyd med mine, de blir veldig fine om jeg bare napper de littegrann, likevel vet jeg at det finnes folk som har "problemøyenbryn" som er mye vanskeligere å få nappet fine. Derso fasongen i utgangspunktet er feil, brynene ikke er tette nok er det nok mye vanskeligere å få det fint, sikkert derfor mange ender opp med mye rart også.

Skrevet

Neinei, deformerte bryn har ingenting med mote å gjøre. Å se ut som bernt i sesam stasjon er ikke pent, har aldri vært pent og kommer heller ikke til å bli det.

Dårlig nappede bryn er det samme som en dårlig hårfrisyre. Man trenger ikke å være moteslave for å forstå at man må ha en hårfrisyre som passer til resten av ansiktet.

Om man likevel velger å drite i det for å "ikke følge moten" så får det bare være, men det forandrer ikke det faktum at det er stygt.

Skrevet (endret)

link til bilde

Ikke si at man må være moteslave for å ikke synes at det der er pent.

Inlegget redigert. Img-tag är inte tillåten i inlägg.

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Skrevet

Hahahahahahahahahahaha! Jeg satte vannet mitt skikkelig i halsen når jeg så det bildet. Sexy :fnise:

Skrevet (endret)
Link til bilde

Ikke si at man må være moteslave for å ikke synes at det der er pent.

hahaha sinnsykt bra.. lekkert!

Endret av Furstina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...