Gul Nonstop Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg har som sagt stygge øyenbryn. Ok når jeg får stelt dem. De er veldig lyse, så lyse at til og med onkelen min har kommentert: "Har du ikke øyenbryn??" Lite pent sagt, men sikkert ikke vondt ment fra et mannfolk som til tider ikke forstår oss kvinnfolk... Jeg pleier å farge dem, men føler fargen har redusert noe på hårveksten der. Er ikke like mye hår der nå som det var før. Kanskje det kan ha litt med alderen å gjøre også... Er 27... Bruker også en type eyeliner til bryn, men av og til har jeg dager hvor blyanten ikke samarbeider med meg, og det ser ut som om en 5 åring har gjort samme jobben. Noen som har tips til noe mer fyldigere øyenbryn? (nei, jeg tatoverer ikke)
Kihn Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Bestill Mavala Double-Lash fra Strawberrynet. Det er en hvitaktig væske som man med medfølgende 'maskarabørste' kan bruke på vipper og øyenbryn daglig for å gjøre de tykkere, lengre og fyldigere, samt vokse fortere. Den har hjulpet meg helt utrolig mye med øyenvippene, har brukt den sporadisk på øyenbrynene også og ser stor forskjell!
Gul Nonstop Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Takk Kihn! Skal ta meg en titt!
Gjest StoreSky Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 MÅ jo bare kommentere: maskara som får øyenbryn til å vokse?? Du innser vel at det er fysisk umulig da hår er dødt vev? Men ellers godt tips om at det faktisk finnes maskara for øyenbryn - har tynt hår der selv...
Gul Nonstop Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 MÅ jo bare kommentere: maskara som får øyenbryn til å vokse?? Du innser vel at det er fysisk umulig da hår er dødt vev? Men ellers godt tips om at det faktisk finnes maskara for øyenbryn - har tynt hår der selv... Godt jeg ikke er alene om det...
Kihn Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Det er ikke en maskara, heller en slags kur eller kall-det-hva-du-vil, men man må påføre det på vipper og øyenbryn med en maskarabørste. Her er vurderingen på Makeupalley: Product Reviews • Treatments (Eye) • Mavala • Double-Lash Overall rating 4.1 (av 5) Number of reviews 236 Would buy this product again. 82% Package Quality 3.5 (1 er dårlig, 5 er bra) Price 2.8 (5 er dyrt, 1 er billig) Så godt mulig dere ikke tror på dette, men jeg har prøvd det selv, og på meg virket det helt utrolig bra!
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 kunne vi sett før og etter bilder av dette "vidunderproduktet"?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Jeg kjøpte dette skrinet til moren min, som sliter med det samme, til jul, med stor suksess.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Henna for å farge de? Det sliter ikke på hårveksten i det minste. Men jeg er usikker på hvordan det vil bli på lyse bryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå