laperla Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 Hei:) Skal på julebord på fredag, og skal ha på meg en stroppeløs, rett over kne kjole. Som alltid når en har på seg en slik kjole, må en gå og nappe i den hele tiden. Veldig irriterende, derfor kunne jeg tenke meg på prøvd f.eks. Hollywood fashion tape, eller lignende produkter. Noen som har noen gode råd å komme med? Hvilke butikker har noe sånt? Og funker dette? Bor i Fredrikstad området. Takk på fohånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 24. november 2008 #2 Del Skrevet 24. november 2008 Har sett de har sånn "puppetape" på Lindex iallefall. Ikke prøvd det selv, lurer litt på hvordan det går når man skal på do..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Har sett de har sånn "puppetape" på Lindex iallefall. Ikke prøvd det selv, lurer litt på hvordan det går når man skal på do..? Jeg ringte til alle alle undertøysbutikker i området, og en snill dame rådet meg til å høre i brudesalonger. For det er jo ikke sånn bh tape jeg ville ha. Så nå sitter jeg med en rull med tape som kan brukes til å feste klær med. Ahedsive lingerie tape heter denne. Dama i sjappa skrøt denne saken opp i skyene. Selvfølgelig måtte jeg hjem og prøve kjolen øyeblikkelig, og det ble overraskende bra. Sitter som støpt. Kjolen er stroppeløs i mitt tilfellet, så da er det ehm vel bare å dra oppe kjolen? Endret 24. november 2008 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 25. november 2008 #4 Del Skrevet 25. november 2008 Når jeg sier puppetape, så er det ikke bokstavelig det jeg mener, men sånne tynne remser man bruker for å feste klær (sånne du har funnet sikkert ). Tror "kjælenavnet" kommer av at de ofte blir brukt til å feste topper med sånn at puppene ikke faller ut Stroppeløs kjole høres bra ut, satser på du slipper å bruke bleie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2008 Når jeg sier puppetape, så er det ikke bokstavelig det jeg mener, men sånne tynne remser man bruker for å feste klær (sånne du har funnet sikkert ). Tror "kjælenavnet" kommer av at de ofte blir brukt til å feste topper med sånn at puppene ikke faller ut Stroppeløs kjole høres bra ut, satser på du slipper å bruke bleie da Du skjønner at damene i disse undertøysbutikkene trodde jeg ville ha en slik tape til å sette under under puppene som en bh. Var faktisk bare en som foreslo at jeg skulle høre i brudesalonger. Hehe, men et kateter hadde kanskje heller vært tingen med tanke på den festblæra mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. november 2008 #6 Del Skrevet 25. november 2008 Har sett de har sånn "puppetape" på Lindex iallefall. Ikke prøvd det selv, lurer litt på hvordan det går når man skal på do..? Nå tenker jeg kanskje litt kort her, men.. er det ikke vanlig å trekke opp kjolen når man går på do? Er det noen som kler av seg hele kjolen for å tisse liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 25. november 2008 #7 Del Skrevet 25. november 2008 Oasis har hollywood teipen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå