Cilla Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Hadde besøk av min svigerinne som bor i Oslo, jeg bor i Ålesund. Hun prøvte min Art Deco sminke og ville ha likedan, men finner ikke butikker dem selger Art Deco. Her i Ålesund selges det på Cubus, hun har sett på flere store Cubos butikker, bl.a på Storo tror jeg. Noe som vet hvor de selger Aert Deco i Oslo? Alternativet blir å kjøpe og sende det til henne.
Junebug Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Jeg kan ikke huske å ha sett Art Deco på Glassmagasinet, men de har det på Steen og Strøm i Oslo sentrum.
starie Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har lett etter det jeg også, men ikke funnet det. Flott :D
Gjest Étoile Skrevet 17. juni 2003 #6 Skrevet 17. juni 2003 Kom på en til , Esthetique i Tatler bygningen i Bogstadveien...
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 Jeg kan ikke huske å ha sett Art Deco på Glassmagasinet' date=' men de har det på Steen og Strøm i Oslo sentrum.[/quote'] Det er innerst i avdelingen, inn mot der de har kort og lys. Litt bortgjemt.
Cilla Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2003 Takk for alle svar så langt. har sendt over alle navnene til svigerinnen min på mail. Noen flere tips? Gjerne til butikker som ikke ligger i sentrum, da jeg ikke tror hun er der så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå