SkumGummi Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Heisann På fredag var jeg på butikken for å handle til helgen. Da fikk jeg plutselig se Mamma Mia filmen stå på hyllen. Jeg er veldig fan av Mamma Mia filmen og kjøpte den så klart siden jeg hadde sett veldig frem til at den skulle komme på dvd den 26. november. Pratet med noen venner av oss som sa at dersom jeg gav beskjed til "noen" om dette kunne butikken få problemer. Noen som har opplevd lignende?
flickan Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Her står det litt om reaksjonene etter at Bokklubben ved en glipp sendte ut sine eksemplarer for tidlig.
Gjest Aneetah Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobbet før på en bokhandler som også selger masse DVDer. Vi fikk alltid DVDene lenge før utslippsdato (noen ganger flere uker før) sånn at de skal være klar til selve dagen. Da står det en lapp sammen med sendingen at den ikke skal settes ut i butikken før den datoen. Likevel sa sjefen vår at vi skulle drite i det, og bare sette de ut fordi ingen kom til å bisle på oss uansett. Så vi endte opp med å drite litt i det, vi også. Men det eneste (så vidt meg bekjent) som hadde skjedd hvis noen hadde sagt ifra, er at vi mister returretten på DVDene som vi setter ut.
Gjest Aneetah Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 ...men jeg må likevel legge til at jeg hadde vært skeptisk til å legge ut Mamma Mia i butikken, ettersom det er en såpass stor film.
hufsa! Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Heia,ja det har jeg gjort en del ganger,he he.Og butikkene kan få problemer men jeg er ikke den som vil tyste de, syntes det er gøy å få ting man venter på før tiden ;-))Alle legger de nok ikke ut med vilje for det ligger lapp med men ikke alle som er like våkne på butikkene, har sjøl jobba med sånt.Fått mye tvspill au før tiden..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 De får nok en refs eller en bot kommer litt ann på, men de blir også da super påpasselige etterpå, jeg velger heller å ikke si noe jeg da hehe..
Alison Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Jeg fikk tilsendt Mamma Mia filmen fra cdon torsdag i forrige uke. Det er dermed flere med brudd på utgivelsesdatoen.
Red headed girl Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Har bestilt en del dvd`a og seria frå cdon.no som har utgivelsesdato. Men desse har som regel alltid komt i posten en god del daga før denne datoen, så det er mange som bryte den regelen trur eg. Men eg klaga sjølvsagt ikkje, eg er godt fornøgd med å få dvd`ane mine i posten før utgivelsesdato eg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå