Gå til innhold

Ble solgt abonnement over telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ringt opp av en selger for et blad for ca 2 mnd siden, og "ble lurt" til å kjøpe 6 eksemplarer til 149,- eller noe lignende. Han sa at første eksemplar ville jeg få etter 4-6 uker, men nå har det godt ca 9 og har enda ikke sett noe til det. Er det noe sted jeg kan ringe for å etterlyse det? Hvor da i så fall?

Kjøper som regel dette bladet, og lot være å kjøpe det forrige nr da jeg trodde jeg kom til å få det i posten, og fikk da ikke lest dette nr.. Ikke krise, men syns det er kjipt å gå rundt å vente på noe jeg ikke vet når/om kommer. (Dessuten virket han som solgte meg det litt mentalt tilbakestående. Bor i en gate som er oppkalt etter en historisk person, og han forsto ingenting av det jeg sa... Måtte til slutt stave det. Men om han fikk riktig nr etc har jeg ikke peiling på. Så mulig det sendes til annen adresse? Med mitt navn på regninga...? Hva gjør jeg da???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_November_*
Skrevet

Vel, hvis de sender blad og regning til en annen person, så får det jo ingen konsekvenser for deg. Da vil du heller ikke få purringer eller inkassovarsel. Den personen som har mottatt dette, har sikkert klagd og fått stoppet abonnementet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...