mooia Skrevet 3. juni 2010 #41 Skrevet 3. juni 2010 Nå er jeg bare så utrolig GLAD.... Skal gifte meg 10.juli.10... og det var jo noe på denne listen som jeg aaaaaldri hadde kommet på.. Jeg bøyer meg i støvet !!!
Gjest Stachtari83 Skrevet 9. juni 2010 #42 Skrevet 9. juni 2010 Böyer meg i stövet!! Kjenner samtidig at jeg blir litt smaastressa her naa, trodde liksom jeg hadde hele roen... Men BUFFY, du har redda meg! Skal printe i flere eksemplarer med en gang! TUSEN TAKK!!!!
hvitstil Skrevet 10. juni 2010 #43 Skrevet 10. juni 2010 Så fantastisk at du har tatt deg tid til dette, tusen takk Skrev den ut og det var jammen meg to a4 sider. Utrolig sporty av deg !!!
krem Skrevet 5. juli 2010 #45 Skrevet 5. juli 2010 Husk å sjekke at lokalet der dere skal ha middagen har et stort nok toalett slik at du som bruk kommer deg inn på do! Det hadde ikke jeg tenkt på før jeg var ganske tissetrengt og oppdaget til min skrekk at toalettene der vi var, var små båser - umulig å komme inn med stor kjole Det ble til at jeg fikk tak i ei som serverte og som jobbet på skolen (lokalet) til vanlig og kunne låse meg inn gjennom mange lange ganger til et handicap toalett - tror nesten aldri det har vært så godt å få tissa litt Ellers - slapp av, nyt dagen og sørg for at det blir tatt en del bilder. Jeg husker ganske lite av selve dagen, men mange minner kommer tilbake når jeg ser bildene :rødme:
MonThe Skrevet 10. februar 2012 #46 Skrevet 10. februar 2012 Fant igjen denne når jeg satt å leta litt etter tips til bryllupet, kanskje andre kan ha nytte av at jeg "dytter" på denne?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #48 Skrevet 11. februar 2012 Oioioioi... Vel og bra dette, men nå tror jeg du skremte en del kommende bruder. Har nettop giftet meg selv og hadde jeg sett denne før bryllupet hadde jeg nok friket ut av stress!!! Slapp av og nyt dagen, den blir perfekt uansett Men bra noen lager slike lister for de som føler de trenger en siste "sjekk" før den store dagen Flink har du iallefall vært
Gjest navnelapp Skrevet 11. februar 2012 #50 Skrevet 11. februar 2012 Det ein tenker på på førehand er betre enn det ein tregar på etterpå. Difor er det perfekt med ei slik liste. :)Bra jobba!
fridr Skrevet 11. februar 2012 #51 Skrevet 11. februar 2012 Kjempebra liste, men kjenner jeg blir superstressa :/
NewYorkNewYork Skrevet 12. februar 2012 #52 Skrevet 12. februar 2012 Og det er lister som dette som gjør meg takknemlig for at Mannen og jeg ikke skal ha stort bryllup, at jeg ikke skal gå opp noe kirkegulv i kakekjole som gjør at jeg senere på kvelden ikke kan gå på do alene, og heller ikke skal ha på meg nylonstrømper som kan rakne. Men når det er sagt - et bryllup er et prosjekt og ingen prosjekter blir godt gjennomført uten at det ligger god planlegging bak. Da kan en liste være god å ha
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #53 Skrevet 13. mai 2013 Dytt Påminnelser, jenter (og gutter)! Anonym poster: 79d1701d4ccb05a35616e1ad1f9be3f1
Gjest Kiara! Skrevet 13. mai 2013 #54 Skrevet 13. mai 2013 Dytt Påminnelser, jenter (og gutter)! Anonym poster: 79d1701d4ccb05a35616e1ad1f9be3f1 Der er tråden jeg har letet etter! Tusen takk!
Tallulah Skrevet 17. juli 2013 #57 Skrevet 17. juli 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
plix Skrevet 18. juli 2013 #58 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Det var vel denne jeg lette etter ja! Så bra Hver gang jeg skriver "kvi" i nettleseren, kommer denne tråden opp fordi jeg lagret den i boklenkene mine Så måtte jo bare dytte ennå engang for i år. Fikk veldig bruk for denne (ops glemte at jeg dyttet under AB..) Endret 18. juli 2013 av minibelle
pusla Skrevet 18. juli 2013 #59 Skrevet 18. juli 2013 Nå er det jo for seint for meg da, men for en fantastisk liste Nå i ettertid irriterer jeg meg grønn over at jeg gikk i "holde-buketten-for-høyt-fella" og det ser ikke så kult ut på bildene jeg har sett til nå iallefall. I tillegg presterte vi å glemme nattmaten på festen og jeg lurer litt på om det egentlig var noe savn, men vi har iallefall nok grillpølser i fryseren for resten av sommeren Det med å få filmet talen og vielsen er veldig gode tips, jeg er så glad for at vi har film av dette! Og det med å la gjesten avfotograferes mens de kommer i par, er også lurt!
Petalouda Skrevet 18. juli 2013 #60 Skrevet 18. juli 2013 jeg glemte å bestemme meg for hva slags strømper jeg skulle ha så jeg rett og slett glemte å pakke strømper i det hele tatt. funket utmerket da vi lett kunne kippe av oss skoene og gå barbent i sanden på stranden, men jeg var glad flyplasskiosken hadde gnagsårplaster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå