Gå til innhold

Utringet kjole

Gjest maibrud2009

Anbefalte innlegg

Gjest maibrud2009
Skrevet

Hallo!

Min brudekjole har v-hals, og jeg har ikke lyst til å ha noe "kløft" på bryllupsdagen.

Er det noen som har noe tisp om hva slags undertøy man kan bruke for å ikke få det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ha unngått push up bh i hvertfall.

Skrevet

Hei :) Eg veit ikkje om nåke spesiellt undertøy du kan bruke, men då eg var på kjoleprøving prøvde eg ein kjole med litt for masse utringning etter min smak. Det dei gjorde då var å legge lyse nesten gjennomsiktige silkeband på kvar side av V en. Det vart veldig fint og gjorde kjolen mindre utfordrande. Det kan jo hende dette ikkje passar til din type kjole, men det er no eit forslag :) Lykke til

Gjest maibrud2009
Skrevet

oi, det var et bra tips! Tuset takk:)

Skrevet

Hørtes ut som et godt tips synes jeg! Jeg er også litt sånn at jeg ikke ønsker en stor kløft/utfordrende kjole på bryllupsdagen, så dette tipset skal jeg ta med meg. Ellers tror jeg det er lurt å dra til en god undertøysbutikk, og finne undertøy med god passform, som støtter og gir en pen siluett.

Gjest maibrud2009
Skrevet

Ja, akkurat det dagen skal jeg bare salppe helt av, å ikke gå å føle på at jeg må dekke meg til eller dra opp kjolen.. :)

Skrevet

Når du har en kjole som gir litt spesielle krav til undertøyet bør du virkelig dra på en god undertøysbutikk.. De som ansatte der kan sikkert gi deg gode råd :Nikke:

Skrevet
Når du har en kjole som gir litt spesielle krav til undertøyet bør du virkelig dra på en god undertøysbutikk.. De som ansatte der kan sikkert gi deg gode råd :Nikke:

Enig.:Nikke:

Det finnes masse undertøy og triks for å få klær til å sitte riktig. F.eks. kommer jeg til å satse på sånn teip som holder kjolen min oppe siden den er stroppeløs og jeg ikke ønsker å gå å dra opp kjolen hele tiden. Venninna mi som skal være forlover glemte dette i sommer når hun hadde på seg tubekjole i et bryllup og det ødela en del for henne faktisk siden hun var forlover og var litt i fokus den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...