Gå til innhold

Hvor finner jeg bilder av Loreal-hårfargene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk i dag og får ikke gått ut, så jeg må be mannen min kjøpe med hårfarge for meg. Problemet er at jeg ikke husker navnet på hårfargen, men jeg kjenner den igjen når jeg ser bildet utenpå.

Det er L'oreal, og jeg er ganske sikker på at det er Excellence-typen. Jeg trodde kanskje den het Stockholm, men jeg finner ikke noe når jeg googler det. Den er iallfall helt lys blond, en av de lyseste.

Vet dere om noe sted på internett jeg kan finne bilder av alle disse hårfargene (eventuelt den som heter Stockholm) slik at jeg kan finne det ut sikkert? Jeg har vært inne på hjemmesidene til Loreal, men der var det ikke lett å finne frem. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er syk i dag og får ikke gått ut, så jeg må be mannen min kjøpe med hårfarge for meg. Problemet er at jeg ikke husker navnet på hårfargen, men jeg kjenner den igjen når jeg ser bildet utenpå.

Det er L'oreal, og jeg er ganske sikker på at det er Excellence-typen. Jeg trodde kanskje den het Stockholm, men jeg finner ikke noe når jeg googler det. Den er iallfall helt lys blond, en av de lyseste.

Vet dere om noe sted på internett jeg kan finne bilder av alle disse hårfargene (eventuelt den som heter Stockholm) slik at jeg kan finne det ut sikkert? Jeg har vært inne på hjemmesidene til Loreal, men der var det ikke lett å finne frem. ;)

du får skrive ned navnet på lappen til mannen din d. Stocholm fargen er ikke ecellence typen uansett. Denne fargen heter Preference;) bruker denne selv. den lyseste nyansen vertfall. du kan skrive loreal preference sin farge stocholm nr 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...