Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Min samboer kom hjem til meg i dag med bilder fra et utdrikningslag han var på for tre uker siden og jeg vil bare si en ting:STAKKARS BRUDGOM. Det er noe av det j*****te jeg noen gang har sett Gud a meg han så jo ut som Prince med grønt hår ( for anledningen farget med konditorfarge ) med silkebukser og platåsko :o :o :o Og som ikke det var nok måtte han altså ut på byen å synge låtene til Prince også :oops: :oops: :oops: for å tjene noen slanter. Siden han hater Prince over alt på denne jord, så skjønner jeg godt hvorfor kommentaren "JEG ER F*** TA MEG GLAD FOR AT JEG BARE SKAL GIFTE MEG EN GANG" kom. Han hadde jo hatt det kjempegøy, men kjære vene han må ha vært litt av ett syn Kaia Ps skulle gjerne lagt ut bildene, men av hensyn til ham kan jeg bare ikke gjøre det.
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Nok en god grunn til å avsky utdrikkingslag...... Det skal vel være moro for brudgommen, og ikke bare de andre?? Kommer aldri til å skjønne sånt, jeg...... :o
ringblomst Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som et utdritningslag, håper han hadde det gøy for det . En kamerat av en venninne av meg måtte klistre på "lureskjegg" etter som utdrikkingslaget skulle være på en båt og den kommende brudgommen skulle jo være ordentlig skipper. Så og si hele kvelden var over, før han fikk se et gruppebilde av alle kameratene godt barberte nedentil. Ble mye ståhei, men heldigvis falt ingen over bord.
Kaktus Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Nok en god grunn til å avsky utdrikkingslag...... Det skal vel være moro for brudgommen, og ikke bare de andre?? Kommer aldri til å skjønne sånt, jeg...... :o
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 En kamerat av en venninne av meg måtte klistre på "lureskjegg" etter som utdrikkingslaget skulle være på en båt og den kommende brudgommen skulle jo være ordentlig skipper. Så og si hele kvelden var over' date=' før han fikk se et gruppebilde av alle kameratene godt barberte nedentil. [/quote'] Avskyelig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå