Gå til innhold

Stakkars brudgom

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min samboer kom hjem til meg i dag med bilder fra et utdrikningslag han var på for tre uker siden og jeg vil bare si en ting:STAKKARS BRUDGOM.

Det er noe av det j*****te jeg noen gang har sett :hoho::hoho::hoho::hoho:

Gud a meg han så jo ut som Prince med grønt hår ( for anledningen farget med konditorfarge ) med silkebukser og platåsko :o :o :o

Og som ikke det var nok måtte han altså ut på byen å synge låtene til Prince også :oops: :oops: :oops: for å tjene noen slanter.

Siden han hater Prince over alt på denne jord, så skjønner jeg godt hvorfor kommentaren "JEG ER F*** TA MEG GLAD FOR AT JEG BARE SKAL GIFTE MEG EN GANG" kom.

Han hadde jo hatt det kjempegøy, men kjære vene han må ha vært litt av ett syn :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Kaia

Ps skulle gjerne lagt ut bildene, men av hensyn til ham kan jeg bare ikke gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en god grunn til å avsky utdrikkingslag......

Det skal vel være moro for brudgommen, og ikke bare de andre??

Kommer aldri til å skjønne sånt, jeg...... :o

Skrevet

Høres ut som et utdritningslag, håper han hadde det gøy for det :). En kamerat av en venninne av meg måtte klistre på "lureskjegg" etter som utdrikkingslaget skulle være på en båt og den kommende brudgommen skulle jo være ordentlig skipper. Så og si hele kvelden var over, før han fikk se et gruppebilde av alle kameratene godt barberte nedentil. Ble mye ståhei, men heldigvis falt ingen over bord.

Skrevet
Nok en god grunn til å avsky utdrikkingslag......

Det skal vel være moro for brudgommen, og ikke bare de andre??

Kommer aldri til å skjønne sånt, jeg...... :o

:enig::enig::enig:

Skrevet
En kamerat av en venninne av meg måtte klistre på "lureskjegg" etter som utdrikkingslaget skulle være på en båt og den kommende brudgommen skulle jo være ordentlig skipper. Så og si hele kvelden var over' date=' før han fikk se et gruppebilde av alle kameratene godt barberte nedentil. [/quote']

Avskyelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...