Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var beklageligvis inne på mobilen til min samboer og der fant jeg ei melding som klart forttalte at han hadde et forhold.

Han nektet alt i 2 dager før han forklarte at det bare var telefonsex, han hadde funnet henne i Dagbladet. Han har vært syk og trang visst bekreftelse på enkelte ting. De siste årene er det jeg som har etterlyst sex, har unnskyldt han med lange jobbdager og mye stress. Han har de siste 4 månendene hatt mye angst og føler at han ikke strekker til på noen områder

Det er 2 måneder siden jeg fant ut dette. Har prøvd å prate med han om det, men det er ikke lett, han vil helst ikke det. Jeg har sagt ifra at jeg vil forsøke videre og slått meg til ro med det, men jeg har perioder som er fryktelig tunge.

En ting jeg ikke får på plass er at ei telesex-dame har vanlig mobilnummer.

En annen ting er at han er veldig flink til å slette søk og nettsider på PC.

Nå har jeg funnet et program som vil plukke opp slettede nettsider, men - er det dårlig gjort å gjøre dette? Burde vel stole på han, men han har jo bevist at jeg ikke kan det.

Det jeg føler jeg har mistet mest er tryggheten jeg følte. Vi hadde det så bra, men det er tydligvis noe som mangler. Dette har jeg også prøvd å fortelle han at vi må prøve å finne ut hva som er galt.

Vil gjerne ha meninger tilbake. Kanskje jeg kan få satt litt på plass i hodet mitt!

Skrevet

Tror ikke at jeg hadde latt meg true/skremme så ekstremt mye av telefonsex (men så prøver jeg også å redde forholdet, etter at samboeren hadde en affære... dét er noe å reagere på i min verden...), men jeg hadde reagert på at det var et vanlig mobilnummer og jeg hadde gjort alt som stod i min makt for å finne ut hvem som hadde det nr. Hvorfor ikke begynne med det enkleste: ring selv ;-)

Uansett, så vil jeg råde deg til å at dere benytter denne anledningen til å ta en skikkelig oppvask i forholdet (seksuelt og alt annet... kommunikasjon, tillit, viktigeten av å si ifra FØR ting blir et problem). Marker VELDIG tydelig hvor dine grenser går. Jeg brente meg på at jeg ikke markerte hvor mine grenser gikk, da samboeren min gikk over grensen et par ganger forut for affæren. Dette medvirket til at han tok meg for gitt.

Lykke til.

Skrevet

La meg tilføye en ting: Nei, telefonsex ville jeg ikke synes var greit, men heller ikke verdens undergang.

Skrevet

All seksuell kontakt med andre kvinner er utroskap i min bok. Min mann har hatt telesex ved endel anledninger og for meg er forferdelig å oppdage.

Forige gang kastet jeg han ut av huset og siden har han enten lært,eller så skjuler han sine spor bedre.

Skrevet

I mine øyne er også dette utroskap, men jeg ble "20 kg lettere" da ha sa det var telefonsex.

Han sier det er meg han elsker, og jeg er veldig glad i han. Vi har begge gamle forhold bak oss og begynner å dra på årene.

Det eneste jeg er sikker på med meg selv er at er at jeg klarer meg aleine hvis det blir enden på dette. Men tanken på det gjør meg fryktelig trist.

Skrevet

Beklage, men jeg tror han prøver å lure deg... Telesexdamene har ikke vanlig telefonnr såvidt meg bekjent... For å finne det ut, kan du jo ringe dette nr. med skjult mobilnr, og finne det ut?

Er nok ei helt normal jente han har hatt telesex med....

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Hva heter det programmet som plukker opp slettede nettsider?

Gjest jente 27
Skrevet

Hei!

Jeg har selv jobbet med telesex, og i dette firmaet som tar opp mye

av plassen på det norske markedet, er det ingen private mobil-nummer

som brukes.. Det er ikke dermed sagt at det ikke kan brukes hos andre firma,

men jeg tviler.. Om du prøver å ringe det nr. du fant, skal du som oftes komme til en sentral først (eeh.. resepsjon på en måte) om det er telesex.

Jeg klarte ikke være lenge oppi det der, mye syke mannfolk.

Dessverre, uten å kaste dom over nettopp din mann, TS,- ville ca halvparten av alle som ringte prøve å få til et møte privat, (de fleste skjønte ikke at vi jobbet der, men trodde vi var vanlige jenter som ringte inn, vi også), og ca like mange opplyste om at de var gifte/samboere..

Skrevet

Jeg må innrømme at det virker som om du blir rundlurt. Hvis det er en telesexannonse han har ringt inn på, så er det ikke et vanlig nr man ringer da, nei.

Godt mulig han "bare" har hatt telefonsex med ei dame, men i så fall er det neppe fra noe sextelefonopplegg. Akkurat det er vel i grunn ganske likegyldig hvem han måtte hatt det med kanskje, men jeg ville hatt mindre tillit til ham om han ikke kunne fortalt sannheten

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde kastet ham ut, men jeg hadde blitt ufattelig rasende, veldig veldig såret og lei meg og brukt laaaang tid på å føle trygghet igjen. Jeg hadde nok villet det var betalte telefonsexdamer, men vet ikke om jeg hadde klart å tro på det. Fy faen, svin. Sånn gjør man bare ikke. Skal man gradere svik er det selvsagt verre å pule på nabodama, men likefullt er dette et svik.

Jeg synes du skal ringe det nummeret, bruke søkeprogram og gjøre alt du kan for din egen del, for å få vite hva du har med å gjøre.

ja, kjipt å luske i andres pc-er og mobiler, men dette er unntakstilstand. Og finner du ikke noe, så er det jo flott, er det ikke det da?

Skrevet

det ligger ofte mer bak enn det de sier. tro meg!!! det er vanskelig å sette grenser for hva som er akseptabelt når det ikke har vært fysisk. men for min del synes jeg ingen ting sånt er greit!!!! å for alt du vet kan det ha vært mer enn telefon. ikke meningen å uroe deg, men jeg har lært at man må være på vakt for alt. snakker av erfaring beklageligvis!

Skrevet (endret)

Telefonsex er helt greit så lenge tellerskrittene ikke går ut over deres fellesøkonomi.

Hva betyr det for deg at h*n har teflonsex? Må du spørre vilt fremmede mennesker om det er greit eller ikke?

Endret av mrs_bond
Gjest Betty89
Skrevet

Synes dette var misstenksomt! Jeg hadde absolutt ringt dette nummeret opp i en brenningens fart! Snakket med vedkommende for å då ut alle harde fakta..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...