Gå til innhold

Fotografbilde av familien som julegave

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_MrsC_*
Skrevet

Vi har vært hos fotograf og tatt bilder av oss tre i familien (mamma, pappa og snuppa). Nå lurer vi på å gi et litt større bilde av oss tre i julegave til besteforeldre, tanter og onkler da bilde har vært mast om i lengre tid.

På den ene siden synes jeg at slike bilder ikke skal gis som julegave, men siden det har blitt etterspurt så er det kanskje en grei gave? Vi gir selvsagt med ramme, men kun en som er kjøpt på et møbelhus eller lignende.

Hva mene dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bør ikke dette gies som gave??

Slike bilder koster jo endel penger!

Jeg har fått fotografbilder av mine tantebarn i julegave, og ble utrolig glad for det, for jeg ønsket meg det!

Skrevet

Det er riktig at bildene ikke var billige, og fine ble de også (om jeg får si det). Jeg er bare vant til at slike bilder blir gitt som en ekstragave utenom de vanlige bursdags- og julegavene. Det er ikke så ofte man tar slike bilder.

Vi har også fått bilder av nieser og nevøer og setter stor pris på det, men nå er jeg litt uvanlig med tanke på gaver (liker mer bilder og praktiske ting enn nips). Og jeg er litt usikker på hvordan svigerfamilien vil reagere da de er litt spesielle når det kommer til gaver. Det SKAL være en ting uansett (billig møkk er helt ok).

Andre som har meninger om slike bilder i julegave?

Skrevet

Om det er blitt etterspurt til og med, kan du jo defintivt gi det i gave.

Skrevet

Jeg trodde alle ga slike bilder i julegave/bursdagsgave. Jeg har fått sånne fra min slekt, samboeren har fått fra sin slekt, venninnene mine får fra sine slekter. Jeg trodde det var blant de naturligste ting i verden jeg. :)

Skrevet

Jeg syns fint man kan gi det i julegave. Selv syns jeg det føles rart å skulle gi bilde av seg selv, men her har familien mast om brudebilder i flere måneder, så da vet jeg at det bli tatt godt i mot. Det er dessuten en veldig grei gave å gi, som ikke krever stor tankevirksomhet å pønske ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...