Gå til innhold

Hva pønsker mor på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

For ca 2-3 uker siden ringte mor min og spurte etter personnummeret til min samboer (?). De hadde allerede mitt, min datters og min brors personnummer. Tror også at de har spurt kjæresten til bror min, men det forholdet er ganske ferskt. For å si det slik, vi har ikke møtt henne enda.

Har mast en del på mine foreldre angående dette, men får aldri noe svar fra dem. ER SÅ URETTFERDIG!!!! :ler:

Vi har tenkt at dette mest sannsynlig må ha noe med reise å gjøre, ettersom hun tidligere har nevnt at hun skulle ta oss med på utenlandstur på 50 årsdagen sin (i mars). Men hvor relevant det er i forhold til denne saken er uvisst! Kan også dreie seg om penger, men da er det nesten litt rart at kjæresten til bror min er innblandet...

Kommer ikke på andre steder vi har behov for å oppgi persnnummeret vårt!!

Eller....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

Svindel!

Hun planlegger identitetstyveri! Hun skal leve som en droning i Brasil på deres penger!! :skratte:

Skrevet (endret)
Svindel!

Hun planlegger identitetstyveri! Hun skal leve som en droning i Brasil på deres penger!! :skratte:

:skratte:

Nei, det er sikkert reise som du tror selv.

Eller kanskje hun rett og slett bare vil ha det. Sånn for sikkerhets skyld.

Endret av *Ulla*
Skrevet
Svindel!

Hahaha.... Genialt! Men det er ikke så mye penger å finne der.

:ler:

Skrevet

Nei, det er sikkert reise som du tror selv.

Eller kanskje hun rett og slett bare vil ha det. Sånn for sikkerhets skyld.

Ut i fra henne hørtes det nesten ut som om det var noe som skulle brukes ganske snart. Men trenger en egentlig personnummer når en er ute og reiser??

Skrevet
Ut i fra henne hørtes det nesten ut som om det var noe som skulle brukes ganske snart. Men trenger en egentlig personnummer når en er ute og reiser??

Nope. Det eneste man trenger er fullt (og riktig) navn... Så forstår ikke helt hvorfor hun skulle trenge personnr. til dette. Hmmm.... Spennende da! :Nikke: hva tror søsknene dine?

Skrevet

Har bare en bror, og han tror det er snakk om reise.

Ja, det er spennende, men liker ikke helt å bli holdt på pinebenken...

:eeeh:

Skrevet

Nei, kan hun egentlig trenge deres personnummer til noe spesielt i det hele tatt? Kan ikke komme på noe som krever personnummer.

Skrevet

Nei, det er det som irriterer meg litt. Har forhørt meg blant venner og kollegaer. Ingen finner svar...

:sukk:

Skrevet

Kanskje hun har spurt om person-nr fordi hun TROR man trenger det for å bestille reise/vil ha alt klart sånn i tilfelle man trenger det?

(Kunne godt sett for meg min mor spørre om det samme, da hun liker å ha alt i orden, bare sånn "i tilfelle") ;)

Nei, nå ble jeg nesten sikker på at det er reise... spesielt hvis du vet at hun har planlagt utelandsreise for 50årsdagen i mars. Hehe. Si ifra når du vet det da, ble jo litt nysgjerrig her!

Skrevet

Skal gjøre det!

:danse:

Skulle ikke vært lov å holde på som hun gjør! Finnes det ikke lover for slikt? :fnise:

Skrevet

Oi, så spennende!! Si fra når du finner det ut da!!! :hoppe:

Skrevet

Føler jeg må presse mor for litt mer opplysninger nå, for nå er vi ikke få som er nysgjerrige...

:ler:

Skrevet

Jeg har faktisk opplevd og måtte oppgi personummer når jeg har værtute å reist, også blir det sammenliknet med passet.

Skrevet

Det har ikke jeg opplevd.

Men som du nevner er det UNDER reisen. De hadde behov for personnummeret FØR reisen.

:)

Skrevet (endret)

Vanskelig å si....

Er jo egentlig bare tåpelig å holde noe hemmelig for sin egen datter. Jeg er av den nysgjeriige typen, og liker IKKE å pines!

HØRER DU MOR???

Grynt-grynt!

Endret av Gul Nonstop
Skrevet
Hei!

For ca 2-3 uker siden ringte mor min og spurte etter personnummeret til min samboer (?). De hadde allerede mitt, min datters og min brors personnummer. Tror også at de har spurt kjæresten til bror min, men det forholdet er ganske ferskt. For å si det slik, vi har ikke møtt henne enda.

Har mast en del på mine foreldre angående dette, men får aldri noe svar fra dem. ER SÅ URETTFERDIG!!!! :ler:

Vi har tenkt at dette mest sannsynlig må ha noe med reise å gjøre, ettersom hun tidligere har nevnt at hun skulle ta oss med på utenlandstur på 50 årsdagen sin (i mars). Men hvor relevant det er i forhold til denne saken er uvisst! Kan også dreie seg om penger, men da er det nesten litt rart at kjæresten til bror min er innblandet...

Kommer ikke på andre steder vi har behov for å oppgi persnnummeret vårt!!

Eller....?

Har opplevd det samme og noen uker etter var forskudd på arven inne på konto.

Skrevet

Men de spøkte med å si de ikke hadde tenkt å legge seg ned for å dø riktig enda... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...