Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at som nysingel er jeg veldig følsom. I det ene øyeblikket priser jeg den store friheten jeg har, og legger masse spennende planer som jeg ikke kunne før. Og så, bare jeg ser noe trist på tv, så griner jeg så maskaraen renner i alle retninger. Saken er at min bror og hans forlovede er veldig fjortisser. Selv om de er godt oppi 20-åra. De nusser, klemmer og fniser hele tiden. Verst er det hvis vi alle skal samtidig hjemover, da blir jeg sittende bak i bilen alene, mens de holder på der fremme. Det får meg til å føle meg utrolig ensom og litt sint faktisk. Det må da gå an å ha en voksen samtale, og også inkludere den tredjepart vel?? Jeg ble så irritert over dette, at neste gang tar jeg bussen hjem. Synes dere jeg overreagerer, eller skjønner dere hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske umodent, uhøflig og hensynsløst å leke forelsket fjortisspar og eksludere tredjemann fra samtalen. Synes ikke du overdriver.

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg sagt i fra til broren og dama at det ikke er allment akseptert å oppføre seg slik, også ville jeg kuttet litt ned på kontakten med dem, frem til de skjerpet seg. Hvis du har andre folk du kan gjøre ting med i stedet, kan du jo benytte deg av dem i stedet en stund? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...