Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg lurte på hvordan man best kan forhindre rynker, og hvordan/hvor tidlig begynne med dette?? Jeg er 24 år, og ser allerede nå noen svake rynker i panna (og også mellom øynene - denne streken er litt sterkere). Jeg bruker Cliniques fuktighetskrem (den gule) hver morgen og kveld, og har gjort dette i et par år nå. Jeg er livredd for å få mange rynker, da min mor har ansiktet fullt i en alder av 55 :/ Har to eldre søstre som man kan se det på allerede også og de er bare noen år eldre enn meg.. Så HVA kan jeg gjøre for at jeg ikke skal ende opp likt? Noe i det hele tatt, eller er det bare genene mine, og synd for meg? Rynkekrem skal man vel egentlig ikke begynne med så tidlig som i en alder av 24? Eller??? Hilsen fortvilede meg, som ikke vil se ut som en 50åring når jeg er 30...
Gjest Tanita Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 (endret) Jo, krem som forebygger mot rynker kan du begynne med i din alder. Hvordan unngå unngå rynker? 90% av aldringen skjer av soling, så solarium og soling ellers er ikke å anbefale. Men må du ut i sola, så bruk høy faktor og smør deg ofte. Røyking er nr 2 på lista over det verste du kan gjøre mot huden din så det er lurt å unngå. Ta omega3-kapsler og multivitaminer. Smør ofte med fuktighetskrem, unngå at den blir tørr da tørrhet fører til små linjer. Gå gjerne jevnlig til hudpleier. Ta gjerne fuktighetsmasker ofte, og en god nattkrem om natta som gir masse fukt. Bruk fuktighetsserum under, da serum går dypere i huden enn kremer. Bruk av produkter som inneholder AHA-syrer, som MD Formulations eller Jan Marini hjelper. Mimikk er også med på å skape rynker/linjer, og botox er forebyggende mot dannelse av mimikk-linjer. Endret 24. november 2008 av Tanita
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jo, krem som forebygger mot rynker kan du begynne med i din alder. Hvordan unngå unngå rynker? 90% av aldringen skjer av soling, så solarium og soling ellers er ikke å anbefale. Men må du ut i sola, så bruk høy faktor og smør deg ofte. Røyking er nr 2 på lista over det verste du kan gjøre mot huden din så det er lurt å unngå. Ta omega3-kapsler og multivitaminer. Smør ofte med fuktighetskrem, unngå at den blir tørr da tørrhet fører til små linjer. Gå gjerne jevnlig til hudpleier. Ta gjerne fuktighetsmasker ofte, og en god nattkrem om natta som gir masse fukt. Bruk fuktighetsserum under, da serum går dypere i huden enn kremer. Bruk av produkter som inneholder AHA-syrer, som MD Formulations eller Jan Marini hjelper. Mimikk er også med på å skape rynker/linjer, og botox er forebyggende mot dannelse av mimikk-linjer.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei Jeg har hatt kjempegod erfaring med Galvanic Spa fra NuSkin. Synlig forskjell på 10 minutter. De kommer også nå i januar med patenterte produkter som skal forebygge rynker. Galvanic spa kan også brukes til såååå mye mer. Strekkmerkene, cellulitter og kviser for å nevne noe. Jeg er frelst Gi meg en lyd hvis du vil vite mer om galvanic spa. E-postadresse fjernet. Se reglene. Strix -mod- Endret 6. januar 2009 av Strix
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hei, Gaar det an aa bruke galvanic spa uten noen krem etc? Maskinen er jo saa dyr, og saa kommer dyre gels i tillegg eller? Mvh Hei Jeg har hatt kjempegod erfaring med Galvanic Spa fra NuSkin. Synlig forskjell på 10 minutter. De kommer også nå i januar med patenterte produkter som skal forebygge rynker. Galvanic spa kan også brukes til såååå mye mer. Strekkmerkene, cellulitter og kviser for å nevne noe. Jeg er frelst Gi meg en lyd hvis du vil vite mer om galvanic spa. E-postadresse fjernet. Se reglene. Strix -mod-
Hilde Christina Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Hei, Gaar det an aa bruke galvanic spa uten noen krem etc? Maskinen er jo saa dyr, og saa kommer dyre gels i tillegg eller? Mvh Nei, men må ha disse gel`ene for at det skal funke. Jeg er ikke fan av galvanic spa så kan ikke skryte som personen over gjør (hun jobber for Nuskin så rart hun reklamerer i grunn), men det finnes ingen mirakelprodukter og jeg ville heller satset på gode produkter som forebygger aldring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå