linzi Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 har snart vert i lag med typen min i tre år, men endå ingen orgasme....han prøver å prøver men det skjer liksom ingenting...eg er redd han synest det er kjedelig å holde på sån nesten kver gang... uten resultat... etter ein evighet med fingring og sleiking + sex.. blir eg heilt oppgitt.... blir lei meg for at det aldri skjer nåke. :cry: .er det nåke gale med meg.. har nåken tips for å få det til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Får du orgasme på egen hånd? Synes du skal prøve på deg, jeg. Kos med deg selv, les gjerne en erotisk historie, se film etc. Bli kjent med kroppen din, vit hva du trenge og hva du vil. Typen din kan ikke vite det, hvis ikke du forteller han det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Sånn hadde jeg det også. Uansett hva vi gjorde, så fikk jeg aldri noen orgasme. Jeg fikk det heller ikke på egenhånd..Helt til vi kjøpte Rabbit Wabbit ( vibrator) Kanskje det kan være noe for dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Heisann! Jeg har også vært sammen med typen i tre år.Da vi hadde vært sammen i 2,5 år fikk jeg min første orgasme. Siden da har det gått omtrtent hver gang vi har hatt oralsex:) Forstår at du er lei.jeg var også kjempelei og ofte skuffet etter sex.Det var noe som manglet. Et råd du sikkert har hørt tusen ganger:slapp av og gi deg selv hen. Vær eksprimentell!Ligger du alltid på ryggen når han slikker deg? Prøv 69.Eller sitt over ansiktet hans mens han gir deg tunge-massage. Pass på å si fra til han når han gjør noe som er ekstra deilig.(slik at han ikke slutter) Det er også viktig at han prøver litt ulike ting når han slikker deg. Pleier han å slikke opp og ned?Spørr om han kan prøve å gjøre litt andre bevegelser f.eks. fra side -til-side.(horisontalt).Disse to siste tipsene var det utslagsgivende for meg: Lykke til!Det er ikke unormalt å bruke lang tid på å bli kjent med seg selv sexuelt.Og husk å si fra viss eksprimenteeringen blir vellykka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg får orgasme bare ved å se inn i hans øyne jeg.... :oops: Huff ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har hørt at boken "Hot Sex" visstnok skal gjøre underverker på sexlivet ens, om en har problemer med orgasmer og andre ting :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Det hjelper ihvertfall ikke å hoppe til køys med en sånn innstilling.... Du bør legge vekk problemet en stund (ikke sexen altså) og fokusere på det positive rundt sexen. Kos og nærhet osv....... Så kanskje det kommer av seg selv........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Hot Sex boken er fin. der står det masse bra! orgasmen er ikke noe som bare kommer om man venter lenge nok. jeg må jobbe like hardt som partneren min for å få det til. synes ikke det er hans ansvar heller i grunn. du må først og fremst kjenne din egen kropp, vite hva som trengs osv. det er første bud i hot sex boka! anbefaler deg å lese den lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå