Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg skal kjøpe meg ny klokke, da den gamle er slitt og anonym, men er usikker på hvilken klokke jeg egentlig ønsker meg. Kanskje noen har noen tips til klokke og hvor man får tak i den? Mine ønsker: - vanlig nok til å brukes hver dag, men stilig nok til å være pynt til fest. - gjerne en blanding av blingbling og klassisk. - prisklasse opp til et par tusen. - jeg foretrekker sølvfarge, men kan like noe matt gull. - det må være lenke, ikke reim. - ikke for anonym. Blir veldig glad for innspill!
Gjest frøken ur Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Antar at det er dameklokke du er på utkikk etter ts? Hva med: klokke eller blir det for mye blingbling?
Gjest frøken ur Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Antar at det er dameklokke du er på utkikk etter ts? Hva med: klokke eller blir det for mye blingbling? oj, så nå at den var gammel - 2002 model, sorry
Grønt blad Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Litt vanskelig når jeg ikke helt vet hva slags stil du har, men her er noen forslag: Hva med denne fra Pulsar (bare i sølv, ikke gull, vil tro at denj også finnes i sølv). Et annet alternativ kan være denne fra CK Calvin Klein. Flere bilder her og her. En finere (og en del dyrere) utgave av CK-klokken finner du her. Denne og denne fra CK Calvin Klein er også fine. Alle klokkene jeg har linket til er klassiske klokker som etter min mening passer godt både til hverdad og fest. De er passe diskret, men samtidig som et lite smykke.
Gjest *Ulla* Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg liker klokkene fra D&G. Her for eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg likte selvfølgelig den dyre ck-klokka økonomien tilsier ikke at det blir den dessverre.. Likte klokkene dere linket til (takker og bukker). Jeg har nok en klassisk stil ellers, men ofte litt mer pyntet med hensyn til smykker og topper. Den klokken jeg har i dag er tidløs og pen, men jeg synes kanskje den er litt kjedelig.. Jeg er litt pyntedukke i sosiale sammenhenger. Samtidig kan jeg ikke ha en flashy klokke heller, for dette bryter veldig med hva som er vanlig på arbeidsplassen min (veldig seriøs bedrift). Og så vil jeg jo gjerne ha en trendy klokke... Kravstor jeg nei?..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Og et par av d&g-klokkene med litt "stein" på var fine de også, ganske min smak Flinke dere er til å hjelpe altså!
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror jeg ville sett litt på Guess-klokker.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror jeg ville sett litt på Guess-klokker. Hvem er det som forhandler disse? (kan forresten google det, takk for tips!)
Gjest *Ulla* Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Og et par av d&g-klokkene med litt "stein" på var fine de også, ganske min smak Ja, og de er ikke av de helt dyreste klokkene heller.
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 http://www.thune.no/produkt/203_Guess.aspx?kategoriid=37 Hva med noe sånt for eksempel? Ganske lik min Tag Heuer som koster 18.000 mer..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Ja, og de er ikke av de helt dyreste klokkene heller. Absolutt et bra tips. Har du sånn klokke selv? Er det mulig å kjøpe slike i butikk (ikke bare nettbutikk)? (ja, jeg er en masekopp...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 http://www.thune.no/produkt/203_Guess.aspx?kategoriid=37 Hva med noe sånt for eksempel? Ganske lik min Tag Heuer som koster 18.000 mer.. Å, den var lekker..! Det var Thune jeg også fikk opp da jeg googlet
Grønt blad Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 http://www.thune.no/produkt/203_Guess.aspx?kategoriid=37 Hva med noe sånt for eksempel? Ganske lik min Tag Heuer som koster 18.000 mer.. Kunne du lagt ut en link til Tag Heuer-klokken din. Vet du har linket tidligere et sted, men finner den ikke... Hvor kjøpte du den? Beklager TS. Skal ikke kuppe tråden mer enn dette...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Kunne du lagt ut en link til Tag Heuer-klokken din. Vet du har linket tidligere et sted, men finner den ikke... Hvor kjøpte du den? Beklager TS. Skal ikke kuppe tråden mer enn dette... Hehe, jeg skulle akkurat til å spørre om det samme :D
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #16 Skrevet 24. november 2008 http://www.thune.no/produkt/203_Guess.aspx?kategoriid=37 Hva med noe sånt for eksempel? Ganske lik min Tag Heuer som koster 18.000 mer.. Føles slike klokker store ut på armen? Tunge eller at de kommer i veien? Jeg har alltid hatt små klokker, litt firkantet, så er litt usikker på det med store runde klokker.. Hva vil dere si om komforten med slike klokker?
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #17 Skrevet 24. november 2008 Kunne du lagt ut en link til Tag Heuer-klokken din. Vet du har linket tidligere et sted, men finner den ikke... Hvor kjøpte du den? Beklager TS. Skal ikke kuppe tråden mer enn dette... Jeg kjøpte den i USA, men det er mange i Norge som fører Tag også. Har sett akkurat min i ene klokkebutikken på Sandvika Storsenter. http://www.thune.no/produkt/74_Tag_Heuer_F...x?kategoriid=26 Jeg har med lenke og ikke reim da, og den kan fås i flere farger.
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #18 Skrevet 24. november 2008 Nei, de føles ikke store og tunge på armen. Det er jo en tilvenningssak, det er jo for mange uvant å bruke klokke i starten også. Jeg synes sånne klokker er utrolig mye finere enn sånne små, firkantede, men smaken er jo som baken... Jeg ville nok i alle fall gått for en Guess-klokke om jeg skulle handle i den prisklassen. Da får man mye for pengene
Gjest *Ulla* Skrevet 24. november 2008 #19 Skrevet 24. november 2008 Absolutt et bra tips. Har du sånn klokke selv? Er det mulig å kjøpe slike i butikk (ikke bare nettbutikk)? (ja, jeg er en masekopp... Ja, jeg kjøpte min på Felumb, de har klokkene i flere ulike gullsmedforretninger.
Grønt blad Skrevet 24. november 2008 #20 Skrevet 24. november 2008 Jeg kjøpte den i USA, men det er mange i Norge som fører Tag også. Har sett akkurat min i ene klokkebutikken på Sandvika Storsenter. http://www.thune.no/produkt/74_Tag_Heuer_F...x?kategoriid=26 Jeg har med lenke og ikke reim da, og den kan fås i flere farger. Takk for link. Den klokken er så fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå