ahelene Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 (endret) Det blir bare mer og mer sex på tv. Ta Paradise Hotel som et eksempel. Hvis du hadde vært med i et slikt tv program, ville du delt et slikt øyeblikk med hele verdens tvtittere? Hvorfor? Og hvis nei, hvorfor ikke? Vedlegget er fjernet iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 24. november 2008 av mrs_bond
Gjest *Mim* Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Definitivt ikke. Det blir for privat for meg. Har ikke noe ønske om å dele disse øyeblikkene med andre. Dessuten ville det vært dritflaut for ungene mine.
Gjest elifant Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Nei, fordi folk som har behov for å se en elefant i nytelse kan se Animal Planet. Er dog under slanking, så jeg svarer om noen måneder
Fresi Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 For det første ville jeg aldri ha vært med på Paradise Hotel. Det ligger ikke helt for meg, kan man si. For det andre, jeg ville aldri i livet hatt sex på TV, og jeg synes ikke det er nødvendig å begrunne svaret, akkurat. Jeg vil faktisk helst ikke være på TV i det hele tatt.
Olive Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg vil faktisk helst ikke være på TV i det hele tatt. Samme her.
Bellatrix Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Definitivt ikke. Det blir for privat for meg. Har ikke noe ønske om å dele disse øyeblikkene med andre. Enig.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Nei, som flere andre her har heller ikke jeg noe ønske om å være på tv. Dessuten tror jeg ikke det hadde vært så veldig sexy å se på, hvis det skulle vært målet.
Butterball Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Nei, det ville jeg ikke. Jeg foretrekker sex uten tilskuere, lettere å slippe alle hemninger da
coth Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 For det første ville jeg aldri ha vært med på Paradise Hotel. Det ligger ikke helt for meg, kan man si. For det andre, jeg ville aldri i livet hatt sex på TV, og jeg synes ikke det er nødvendig å begrunne svaret, akkurat. enig!
Gjest *Helene* Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Det blir bare mer og mer sex på tv. Ta Paradise Hotel som et eksempel. Hvis du hadde vært med i et slikt tv program, ville du delt et slikt øyeblikk med hele verdens tvtittere? Hvorfor? Og hvis nei, hvorfor ikke? Nei, det ville jeg ikke. Fordi jeg anser att mitt sexliv er noe andre ikke har noe med.
Gjest *Ulla* Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Jeg vet ikke. Kanskje, kanskje ikke. Det vil jeg ikke kunne svare på før jeg har vært i den situasjonen. Men hvis jeg hadde gjort det, ville det vært så diskrè som mulig, under dyna.
Kosemose Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Jeg ville aldri blitt med på et tv-program som innebar muligheten til å ha sex på tv. Finnes det i det hele tatt mennesker som syns det er en stor fordel og en bra ting i etterkant at de har hatt sex på tv??
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 Nei, fordi folk som har behov for å se en elefant i nytelse kan se Animal Planet. Er dog under slanking, så jeg svarer om noen måneder
angeleyes Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex på tv. Slike stunder vil jeg helst ikke dele med andre enn den jeg er sammen med. Det blir for privat for meg. I tillegg kunne jeg aldri blitt med på et program der det i det hele tatt var en sjans for at dilemmaet sex, ikke sex på tv var noe jeg måtte vurdere.
Gjest Kråkaa Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Om jeg noen gang skulle fått skikkelig lyst til å melde meg på et slikt program og hadde fått blitt med så ville jeg nok ha hadd sex om sjansen bydde seg. Ser for meg at det å være "innesperret" i et slikt program med fyll nærmest hver dag gjør at man mister litt hemninger og ikke tenker så mye på konsekvenser. Selvfølgelig ville jeg ikke ha pressa meg opp i et kamera under hyrdestunden men ville ha prøvd å gjort det så diskret som mulig under ett par dyner.
Jigva Skrevet 24. november 2008 #16 Skrevet 24. november 2008 Absolutt ikke! det er en altfor privat ting til at tv-tittere i godstolen med potetgull posen skal få ta del i det. Jeg synes også at det er blitt altfor mye sex på TV'n fra før av. Har ikke noe i mot sex på tv, men de siste årene føler jeg at det er blitt så enormt mye av det. Sex er blitt så offentlig nå synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå