Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Noen som har shoppet her? Syns det er endel brukbare klær-smykke- og tilbehørsartikler her. Virker jo rimelig ufarlig Ta en titt: www.asseenonscreen.com -Ania
Arwen Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har handlet der, husk å legge til toll + moms ++ :D Helt ufarlig ja
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Hvor mye blir det i tollen ca. dersom jeg kjøper for 1000 kr? Burde jeg dele opp bestillingen i flere bestillinger? -Ania
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Ehh, forresten en ting til Arwen Som jeg har fostått det regnes frakten ut fra vekten av bestillingen. Stemmer det? Så hvis jeg bestiller flere pakker istedet fro en tung en, så blir det da rimeligere eller...? -Ania
Nitha Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Her kan du regne ut frakten http://ircalc.usps.gov/weight.asp?Contents=1 Jeg har hørt at asseenonscreen skriver ned verdien, men en vet jo aldri. Tollreglene finner du på www.toll.no Hilsen Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå