Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Har akkurat kjøpt meg en ny LCD tv med full HD og alt mulig flott. Har ikke fått koblet den opp på digitalboks ennå, så foreløpig ser jeg tv analogt over kabel. Bildet er derfor langt fra optimalt slik det er nå. Vel, saken er den at jeg kan se striper i bildet. Skyldes dette at jeg ser tv analogt, eller er det pga noe annet?
Gjest LC Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Har akkurat kjøpt meg en ny LCD tv med full HD og alt mulig flott. Har ikke fått koblet den opp på digitalboks ennå, så foreløpig ser jeg tv analogt over kabel. Bildet er derfor langt fra optimalt slik det er nå. Vel, saken er den at jeg kan se striper i bildet. Skyldes dette at jeg ser tv analogt, eller er det pga noe annet? Det kan være signalet som gjør det. Sjekk først at antennekablen sitter godt, det kan være noe så banalt som det. Dersom det ikke hjelper, prøv å koble på en DVD-spiller eller en annen signalkilde, og se om stripene enda er der da. Dersom det ikke blir bedre, er det mest sannsynlig TVn det er noe feil med, og ta da kontakt med selger så raskt som mulig. Dersom TVn er helt ny, kan det hende den ligger innen DOA(dead on arrival)-tiden,som normalt er 7-14 dager etter kjøp, og selger gjør da bare et kjapt ombytte av TVn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå