Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har du tatovering av?hvor?gammel?og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en edderkopp som jeg tok for ca et halvt år siden. Den symboliserer kreativitet og bringer lykke. Elsker den!

Skrevet

en edderkopp?uff jeg er livredd de :P hehe..men sikker fin :)

Jeg har navnet mitt på Thai :) er kjempe fornøyd med den, tok den for 3 år siden :)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann :o)

Har fire tattooveringer. Den første fikk jeg i 2005, er en liten sittende katt som sitter helt nederst på siden av ryggen. De to neste fikk jeg i 2007, er navnene på kattene mine, de sitter på brystkassen. Min siste sitter i nakken, det er forlovelsesdatoen min, fikk den i 2008.

Jeg er veldig fornøyd med alle sammen, men fargen sitter ikke så bra på huden min. Mistenker det er pga min atopiske hud :o(

Skrevet

Jeg har to...en drage på venstre arm og en tribal bak på høyre skulder. Tribalen tok jeg i 97, dragen i 2000 tror jeg det var.

Skrevet

Har tattovering over ryggen/nakken. Tok den for 6mnd siden, Lille sønnen min sin bursdagsdato i romertall :)

Jess, meget fornøyd! Tattovøren var veldig flink. Skal utvide den senere i år :)

Skrevet

Har et dødninghode (litt sånn sjørøver-aktig=p) på høyre ankel. Kjempefornøyd!! :jepp:

Skrevet
Har et dødninghode (litt sånn sjørøver-aktig=p) på høyre ankel. Kjempefornøyd!! :jepp:

PS: Trykket litt raskt... Fikk den for 1 mnd siden:)

Skrevet

har min sønn sin fødselsdato i gotisk skrift på innsiden av håndleddet.

skal fikse på den rett etter jul da tattovøren lot 6-tallet bli ett åtte tall..

ellers er jeg veldig fornøyd :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Hmm..tok den første (tribal) da jeg ble 20. Nå er jeg 32 år.

Siden dess har jeg fått: sommerfugler, stor geisha på ryggen, stjerner på underarm, sjakkruter rundt håndledd, søt hodeskalle med sløyfe/etc på benet.

Thats it, so far! :)

Meget fornøyd forøvrig! Planlegger drage, laurbærlrans, kanskje flagg, etc. Får se hva det blir.

Skrevet

En sommerfugl i korsryggen, har hatt den i 6 år. Nå er jeg 22, har planer om å forandre/ utvide den.

Skrevet
hva har du tatovering av?hvor?gammel?og er du fornøyd?

jeg har en sommerfugl på en stilk, høres rart ut men den er utroli fin !

har den på ankelen

tok den i sommer, og jeg er kjempe fornøyd ! :D

Skrevet

Har en drage, en sommerfugl, en firkløver og en katt. Dragen og sommerfuglen har jeg hatt i litt over to år, de to andre er rimelig nye. Har ikke angret et sekund :)

Skrevet

Jeg har foreløbig bare en tattovering; kallenavnet til forloveden min. Den er veldig enkel og liten, plassert nedentil (helt nederst på "magen", på venstre side). Tok den for ca. 1 år og 8 mnd siden, og er kjempefornøyd - det er han også forresten. :)

Har lyst på flere, men har mange motiver jeg vurderer så har ikke bestemt meg enda. Gleder meg til ny tattovering i alle fall, for følelsen er helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...