charley Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 hva har du tatovering av?hvor?gammel?og er du fornøyd?
Butterball Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg har en edderkopp som jeg tok for ca et halvt år siden. Den symboliserer kreativitet og bringer lykke. Elsker den!
charley Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 en edderkopp?uff jeg er livredd de hehe..men sikker fin Jeg har navnet mitt på Thai er kjempe fornøyd med den, tok den for 3 år siden
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Heisann :o) Har fire tattooveringer. Den første fikk jeg i 2005, er en liten sittende katt som sitter helt nederst på siden av ryggen. De to neste fikk jeg i 2007, er navnene på kattene mine, de sitter på brystkassen. Min siste sitter i nakken, det er forlovelsesdatoen min, fikk den i 2008. Jeg er veldig fornøyd med alle sammen, men fargen sitter ikke så bra på huden min. Mistenker det er pga min atopiske hud :o(
kitekatt Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg har to...en drage på venstre arm og en tribal bak på høyre skulder. Tribalen tok jeg i 97, dragen i 2000 tror jeg det var.
_Mayhem_ Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Har tattovering over ryggen/nakken. Tok den for 6mnd siden, Lille sønnen min sin bursdagsdato i romertall Jess, meget fornøyd! Tattovøren var veldig flink. Skal utvide den senere i år
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Har et dødninghode (litt sånn sjørøver-aktig=p) på høyre ankel. Kjempefornøyd!!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Har et dødninghode (litt sånn sjørøver-aktig=p) på høyre ankel. Kjempefornøyd!! PS: Trykket litt raskt... Fikk den for 1 mnd siden:)
amyrlinn Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 har min sønn sin fødselsdato i gotisk skrift på innsiden av håndleddet. skal fikse på den rett etter jul da tattovøren lot 6-tallet bli ett åtte tall.. ellers er jeg veldig fornøyd
Gjest StoreSky Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Hmm..tok den første (tribal) da jeg ble 20. Nå er jeg 32 år. Siden dess har jeg fått: sommerfugler, stor geisha på ryggen, stjerner på underarm, sjakkruter rundt håndledd, søt hodeskalle med sløyfe/etc på benet. Thats it, so far! Meget fornøyd forøvrig! Planlegger drage, laurbærlrans, kanskje flagg, etc. Får se hva det blir.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 En sommerfugl i korsryggen, har hatt den i 6 år. Nå er jeg 22, har planer om å forandre/ utvide den.
Silli Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 hva har du tatovering av?hvor?gammel?og er du fornøyd? jeg har en sommerfugl på en stilk, høres rart ut men den er utroli fin ! har den på ankelen tok den i sommer, og jeg er kjempe fornøyd ! :D
SlowMotion Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Har en drage, en sommerfugl, en firkløver og en katt. Dragen og sommerfuglen har jeg hatt i litt over to år, de to andre er rimelig nye. Har ikke angret et sekund
FantasDick Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Jeg har foreløbig bare en tattovering; kallenavnet til forloveden min. Den er veldig enkel og liten, plassert nedentil (helt nederst på "magen", på venstre side). Tok den for ca. 1 år og 8 mnd siden, og er kjempefornøyd - det er han også forresten. Har lyst på flere, men har mange motiver jeg vurderer så har ikke bestemt meg enda. Gleder meg til ny tattovering i alle fall, for følelsen er helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå