Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en blank skrivebok,og nå lurer jeg på hva den skal brukes til :) Den skulle opprinnelig brukes som en personlig kokebok,men fant ut at det venter jeg med til jeg blir litt mer aktiv på kjøkkenet :fnise:

Så det jeg spør dere om er om dere har et forslag til hva jeg kan gjøre med den? Jeg tenker kanskje å lage min egen avtalebok,men er litt stress å skrive opp ALLE datoene og dagene på ALLE sidene :søvn: Men hadde vært mer personlig enn de som selges i butikkene da :)

Håber dere kommer med noe koselig jeg kan bruke den til :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv ned alt du synes er koselig og positivt ved deg selv og verden generelt. :) Også tar du frem boken og leser i den på dager der du er umotivert, trist, sliten el.

Skrevet

Lær deg et nytt språk og lag ulike tema på sidene. Bruk farger og illustrasjoner, så blir det litt koseligere enn bare masse ord.

Skrevet
Jeg har kjøpt en blank skrivebok,og nå lurer jeg på hva den skal brukes til :) Den skulle opprinnelig brukes som en personlig kokebok,men fant ut at det venter jeg med til jeg blir litt mer aktiv på kjøkkenet :fnise:

Så det jeg spør dere om er om dere har et forslag til hva jeg kan gjøre med den? Jeg tenker kanskje å lage min egen avtalebok,men er litt stress å skrive opp ALLE datoene og dagene på ALLE sidene :søvn: Men hadde vært mer personlig enn de som selges i butikkene da :)

Håber dere kommer med noe koselig jeg kan bruke den til :jepp:

Hva med å bruke den som dagbok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...