Gå til innhold

Menn som hater slikking

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest Bårdsen
Skrevet

Jeg slikker gjerne dama mi jeg, men noen gang er det sterkere lukt enn andre ganger. Forutsetningen for er at intimhygienen er god (man stuper ikke ned mellom beina rett etter et dobesøk).

Oral-nyter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert å ønske at han får syfilis, Gjest. Det er en død med shwung over... :roll::ler:

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, greit nok jeg føler meg sinnsykt dum for å i det heletatt ha skrevet dette innlegget...

Men jeg syns det er rart når jeg skriver det og får svar som: Mange flotte unge kvinner har en så ster lukt at det skreller tapeten av veggen, og så sier hu derre ene, revehiet eller noe, noe om å tvinge en person til å utføre oral sex, siden det er jeg som skrev det første innlegget som jeg angrer på nå, så inbilder jeg meg selvfølgelig at det var dette tilfellet dere kommenterer...

Eller er det veldig rart av meg å tro? vel i såfall er jeg vel rar da...

.. og sikkert veldig selvsentrert.

Exen min kan jeg ikke bare putte i skapet siden han har skadet meg psykisk svært mye, jeg har barn med ham, så jeg er nødt til å se ham og hans glade dame i hvertfall 2 ganger i måneden, hun virker lykkelig. Jeg var så ulykkelig med ham og i dag er jeg vel blitt litt gal, på randen av selvmord ofte ... så går jeg rundt fortvilet for jeg vet han sier stygge ting om meg til alle på hans vei. Jeg synes det er urettferdig, så bittert urettferdig at det er jeg som har blitt stemplet som psyko mens han, han som har skadet mitt indre fått min selvtillit til å falle til bunnen av en grøft får gå fri!

Så enkelt og greit var det en anelse av psykisk ustabilitet som førte til at jeg skrev dette innlegget, det var vel tåpelig og jeg føler meg som en Nek!

Så vær så snill ikke svar på dette innlegget mer, skrevet av ei som er helt håpløs.

Takk for i dag!

Skrevet

Har også en ex som ikke beveget seg nedenfor navlen. Ergo fikk han ikke noe slikt tilbake heller. Grunnen hans var ganske enkelt at han var, som noen har foreslått, prippen. Han tålte ikke synet av blod - eller andre kroppsvæsker egentlig - for da svimte han av.

En annen grunn kan vel være at han tenkte på sin egen intimhygiene. Senere fant jeg nemlig ut at gutten ikke vasket seg særlig mye, noe som førte til hyppige blærekatarrer for meg :-? Selv om jeg vasket og vasker meg nok så kan det hende han tenkte at man kjenner andre på seg selv...? Mange år siden nå, heldigvis.

Det er ikke noe galt med deg! Og jeg synes ikke du burde ta disse tingene ille opp. Som andre ør meg har sagt; et åpent spørsmål i et åpent forum resulterer nødvendigvis i åpne svar. Og ingen har da heller kritisert deg, heller urenslige jenter (som ikke nødvendigvis inkluderer deg, nei) og frekke gutter.

Bra du har det fint med denne, da. Spis frukt og yougurt så går det enda bedre. Sett gjerne han på samme diet, det funker for begge. Nesten nam! Og husk å ikke vaske for mye - det kan føre til soppinfeksjoner som ikke lukter spesielt godt. Prøv å unngå såpe, bare lunkent vann, evt. intimsåpe hvis du føler at vann ikke gjør rent.

Skrevet

Har vært borti èn mann en gang som ikke likte å slikke jenter. Ble ganske overraska med èn gang, hadde ikke vært vant til det. Trodde først det var jeg som smakte vondt, men det er jo ikke det.. Han var bare prippen-.. What's the big deal? Hadde vært verre om han verken slikka og fingra... :wink:

Hvis en person ikke kan respektere og takle at sexpartneren ikke liker å slikke/suge, så får man enten innfinne seg med det eller bytte beite.. Men husk, det er ikke alltid det er grønnere på den andre siden av gjerdet.. :blunke:

Lillian

Skrevet

kjenner en jente som fortalte meg at typen slikket henne flere ganger i uken.Men en dag så slang han seg over og kastet opp.Da hadde hun fått underlivs-sopp og det hadde rent ut noe greier mens han slikket henne.

Hun visste ikke om det men etter dette orket han ikke det mere.

Så det kan jo være mange grunner.Ikke at du har det.Men mange sliter litt med utflod.Utrolig mange gjør det.

Gjest Achmed
Skrevet

Kjære medmenn som leser dette (og de er det jo en goood del av):

Dersom du ikke orker lukta av tøyløs mus, bør du kjøpe deg klesklype. Dersom du ikke klarer smaken, bør du fjerne alle smakssansene dine på en eller annen måte, eller bytte til dame som lukter greit. Ingenting er nemlig så gøy som jenter som krøller seg inn i puta med en kjempesvai i ryggen og som hiver etter pusten. Ingen ting. Selv nytelsen av en rennende softis i sommervarmen eller en perfekt stekt biff kan ikke måle seg med det.

Jeg var riktignok sammen med ei dame som smakte urin og lukta Grønmo en gang. Det forholdet endte. Noen ganger er det enklere å kutte enn å få operert smakssansene. :D

(Det skal sies at det var andre grunner for at forholdet tok slutt, men folk som ikke vasker musa er litt frustrerende å dele seng med)

Gjest Anonymous
Skrevet

Som mann må jeg si at det mest erotiske jeg vet er når jeg får slikke min kjære. Aller best elsker jeg når hun sitter overskrevs hodet mitt og lar meg slikke henne. Elsker når hun er så kåt at hun drypper. Da føler jeg meg skikkelig nær henne......Vet rett og slett ikke om hvordan andre menn liker å slikke men en forutsetning for meg er at hun er barbert og rein.

Skrevet

Så det jeg har lest her av kvinnene er at menn som ikke slikker er pripne?

Men hvis kvinner ikke vil suge så er det fordi "de har ikke lyst" "RESPEKTER DET" "det er bare slik" "PERVO!!!"

Gjest Anonymous
Skrevet
Så det jeg har lest her av kvinnene er at menn som ikke slikker er pripne?

Men hvis kvinner ikke vil suge så er det fordi "de har ikke lyst" "RESPEKTER DET" "det er bare slik" "PERVO!!!"

Hva gjør du for å tilfredstille din kvinne da?

Mange kvinner får bare orgasme ved oral sex, eller annen klitoris stimulering som ikke er like godt.

Jeg bare spør! Eller er du en av de som bare tenker på sin egen velvære?

Skrevet

Kjære Gjest,

du sier at han ikke vil slikke deg, han dukker opp med "jeg må spy, blærgh", han vil ikke bli sugd, han nekter å ta på deg der nede for å stimulere deg overhodet... Han er en snåling. Han er elendig i senga. Han er egoistisk, som forventer at sex er noe han skal ha og du skal gi ham. Du gir og han mottar, ikke dere har sex sammen. Han har ikke skjønt poenget. Han høres ut som en usympatisk harry med kun øyne for egne behov og uten omtanke for andre. Trenger du noe mer som forklaring? Han er en mann du skal være glad du ikke er sammen med lenger, og bruke energien din på den nye kjæresten din. Du vil nok møte mange flere duster i ditt liv, og nå har du lært deg og spotte dem, og kan unngå dem. Det er verdt litt det også :blunke: Hvis han sier stygge ting om deg, så har jo du bra ammunisjon på lager om det trengs en regnværsdag:

"Han er elendig i senga, han fikk meg like hypp som en død fisk"

"Jeg kom ikke en eneste gang i løpet av fire år"

"Han vet ikke hva klitoris er, og hans sengemeny inneholder kun misjonær"

og stjernen på verket:

"Han har så liten p ikk at jeg ikke la merke til om vi hadde sex"

Billige triks, ja, men du så effektfulle. Det skal legges til for ordens skyld at kvinnens orgasme ikke er mannens ansvar, det har han neppe fått med seg, så det vil bli en god treff. Og nedsettende kommentarer om størrelsen på utstyr sårer ENHVER mann. :P

Gjest ~Hanne~
Skrevet

Den største hevnen har du vel allerede fått, Gjest:

Du har et godt sex-liv .

Gjest Anonymous
Skrevet

Applaus til VesleBråka og ~Hanne~

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, hevnen er min... men ingen vet om det, triste greier...

Skrevet

Hva gjør du for å tilfredstille din kvinne da?

Mange kvinner får bare orgasme ved oral sex, eller annen klitoris stimulering som ikke er like godt.

Jeg bare spør! Eller er du en av de som bare tenker på sin egen velvære?

Jeg snakker ikke for meg! Jeg snakker for andre karer som ikke liker denne aktiviteten..

Jeg derimot, slikker til det gir gjenklang i veggene! Men nå er min jente barbert, fin, og jeg aner ikke lukt! Jeg må være utrolig heldig..

Skrevet

Etter min første kjæreste, så ante jeg ikke at menn faktisk kunne LIKE å slikke. Han gjorde det bare for at jeg skulle gjøre det samme med ham...Etterpå løp han alltid ut på badet for å skylle munnen GRUNDIG :o

Gjett om jeg syntes det var skikkelig smigrende?

Nå er jeg så heldig å være gift med en mann som elsker dette, og som blir skikkelig opphisset av det.

Det er jo tross alt det men skal bli, biologisk sett, for kroppen produserer jo stoffer som virker opphissende på det motsatte kjønn.

På grunn av mine tidligere erfaringer, setter jeg veldig pris på å ha vært så heldig med valg av type :sjarmor:

DRIT i han ex`en din!

Du og han var en dårlig kombinasjon, og DU er ihvertfall ikke den av dere som er dårlig i sengen...

Er du flau over at du ville at han skulle slikke deg? Er du redd for å virke "billig"?

Tro meg: De aller fleste menn vil MYE heller ha en jente som vil prøve ut ting og som liker kroppen sin og koser seg "i senga", enn en som aldri vil noen ting...

Glad for at du har funnet deg en ny type jeg... :wink:

Lykke til!

(Hva andre måtte mene om deg, er bare så viktig som du lar det få lov til å være.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg snakker ikke for meg! Jeg snakker for andre karer som ikke liker denne aktiviteten..

Jeg derimot, slikker til det gir gjenklang i veggene! Men nå er min jente barbert, fin, og jeg aner ikke lukt! Jeg må være utrolig heldig..

Det er ikke alle som liker dama si barbert som ei lita jente heller, noen liker ordentlige voksne kvinner med busk nedentil også og det gjør ikke at det er noe verre å slikke, ja bortsett fra at man av og til får hår i kjeften, men det får kvinner og undre oral sex(dersom mannen ikke barberer seg, noe som ser teit ut).

Ja, hva tror du slike menn som hater å slikke gjør da for å tilfredstille sine kvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...