Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #21 Del Skrevet 17. juni 2003 men jeg er villig til å godta selvfølgelig at ikke alle liker det' date=' men lurer bare på hvor vanlig dette er?[/quote'] Jeg har ikke inntrykk av at det er særlig vanlig- men vi jenter må jo sørge for å holde oss delikate og velduftende.... på samme måte som gutter.... jenter som lever etter "kjønnshår er naturlig/imtimsåpe er bare tull" regelen bør skjerpe seg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 #22 Del Skrevet 17. juni 2003 Nå blander du sammen kjønnshår og renslighet igjen. Det har du gjort før også. Selv om en kvinne beholder noe av kjønnshårene, så kan hun være så renslig som bare det, like mye som en helt glattbarbert kan være ei skikkelig møkkasugge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 17. juni 2003 #23 Del Skrevet 17. juni 2003 Dette kan jo være vanligere enn vi tror, mange kvinner suger kuk selv om de ikke liker det, og mannfolkene har det sikkert på samme måte. Kanskje det er verre for mennene, de er jo forpliktet til å være virile, mandige, de skal skryte av sine fitte-sleike-ferdigheter osv. Er sikkert ikke lett å være mann og innrømme at man ikke liker å slikke ei jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2003 #24 Del Skrevet 17. juni 2003 Synes ikke det er så rart at enkelte ikke liker det jeg - tror ikke jeg ville likt det selv heller. Alle de foldene og all den slimete fuktigheten... nei, det forstår jeg helt godt. Men derimot å BLI slikket, jo takk. Å suge en mann er også noe jeg liker å bedrive, så fremt han har et vakkert organ uten ost og som selvfølgelig ikke lukter innestengte truser... grøss, det har jeg nemlig vært borti.. Jeg kom til å tenke på en gang for mange mange år siden, da jeg krøp nedover på en ung mann fra den tiden. Han ble kjempeforbauset og spurte om det ikke smakte tiss?? Han var sannsynligvis en som aldri kunne tenke seg å slikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #25 Del Skrevet 17. juni 2003 Han hadde sikkert dårlig erfaring. Jeg ble sammen med en som slikket meg, og da jeg fikk orgasme, sprutet jeg ut i latter fordi han ikke holdt opp, men bare fortsatte. Jeg klarte ikke stoppe å le, og holdt på å klemme ham flat mellom lårene. Han ble veldig flau og lurte på hva han gjorde galt... Hadde han ikke kjent meg og vært erfaren, hadde han blitt livredd, fortalte han etterpå. Jeg forklarte at det ble for ømt, og at det var grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 18. juni 2003 #26 Del Skrevet 18. juni 2003 Uff, mener ikke å fornærme noen men jeg må le litt jeg... Jeg er rimlig sikker på at det ikke er deg det var/er noe galt med!! Du skriver at han ikke likte at du sugde han heller.. Synes svaret er ganske opplagt jeg: Han liker IKKE oralsex!!! Mer mystisk tror jeg ikke det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #27 Del Skrevet 18. juni 2003 Liker han det ikke så liker han det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #28 Del Skrevet 18. juni 2003 Han likte det tydeligvis ikke og vi har vel alle ulike seksuelle preferanser, men ettersom dette skjedde da dere var temmelig unge (tolket jeg det som) ville jeg avskrevet det på kontoen for tåpelige og barnslige utspill grunnet pubertetsangst... Han var jo direkte slem mot deg! Kan vel ikke komme på noe jævligere enn om kjæresten beveget seg ned mellom lårene mine for så å komme opp igjen med beskjeden "Æsj jeg spyr!" Tulling! :evil: Og nei, jeg tror ikke det er så veldig vanlig. Har vært borti flere tilfeller av overdrevne ønsker om å utføre oralsex. De fleste vil så altfor gjerne Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #29 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er sagt mye fornuftig lenger oppe som jeg ikke ser poenget i å si om igjen. Men (Revetispa har ofte et men): En person som ikke klarer/orker/vil/ønsker/har lyst til å utføre en spesifikk seksuell aktivitet. Å tvinge noen til å slikke selv om de ikke har lyst er overgrep. Husk at det er mange former for tvang. For store forventninger er en annen. Det er mange som har skrevet om lukt ovenfor, og stort sett har det blitt kobla til renslighet. De fleste av oss er nok renslige nok til at slikking kan forsvares, men det kan hende vi lukter/ eller smaker vondt likevel. Det vi spiser/ drikker påvirker nemlig smak og lukt på kroppsvæskene våre. Kort sagt: Stinker du hvitløk, så smaker du nok hvitløk også.... (Og så hvitløk som er så sunt og godt...) Så den som skal ha sin debut med ny partner gjør kanskje lurt i å velge meny med omhu de siste dagene før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #30 Del Skrevet 18. juni 2003 Kjære revetispe. På hvilken måte kan en kvinne tvinge noen til å utføre seksuelle handlinger? Jeg tvang aldri, bare ba og tryglet, det skal vel være lov? Han på den annen side tvang meg, for om jeg ikke ga ham fitte, så snakket han ikke med meg på en uke... Syns det er for mange her som misforstår. Jeg er ikke den typen menneske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #31 Del Skrevet 18. juni 2003 Kjære gjest denne fyren høres gal ut! Tror vi kan anse oss ferdige med diskusjonen.... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #32 Del Skrevet 18. juni 2003 Kjære gjest denne fyren høres gal ut! Tror vi kan anse oss ferdige med diskusjonen.... Suz Vel, gjerne det... jeg svarer ikke om dere ikke svarer er det en deal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #33 Del Skrevet 18. juni 2003 Syns det er for mange her som misforstår. Jeg er ikke den typen menneske... Når du stiller et spørsmål på et åpent forum må du regne med å få svar. Du må også regne med at du får svar som tar opp mulige årsaksforhold. Ingen av oss har sagt at du er urenslig Ingen av oss har sagt at du lukter/smaker vondt Ingen av oss har sagt at du har tvunget noen til noe Flere av oss har sagt at ikke alle menn liker å slikke, like lite som at alle kvinner liker å suge. Vi har også sagt at både kvinner og menn må respektere den andre partens ønsker, og ta et nei for et nei. Dersom dette betyr at en får et lite tilfredsstillende sexliv, så får en vurdere å bytte partner. Ditt spørsmål gjaldt en ex, ergo har du ikke problemet lenger. Men så lenge enkelte menn ikke liker å slikke, så må du regne med at du kan få det samme problemet igjen, uten at det er noe galt med deg. EOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 18. juni 2003 #34 Del Skrevet 18. juni 2003 Alle kvinner lukter/smaker forskjellig. Noen syrlig, noen søtaktig og noen en blanding av dette. Hvilken av disse luktene/smakene en mann foretrekker er også individuelt. Og, om en mann synes en kvinne smaker/lukter vondt så er det overhodet ikke ensbetydende med at hun er urenslig. Det er ingen selvfølge at en mann skal elske å slikke sin kjære, ei heller at en kvinne skal elske å suge sin kjære. Det hele handler om gjensidig respekt og toleranse overfor sin partner m.h.t. hva han/hun liker og ikke liker. Såre enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #35 Del Skrevet 18. juni 2003 Vel, gjerne det... jeg svarer ikke om dere ikke svarer er det en deal? Uff da! Det var ikke kritikk av deg - det var kritikk av han. Prinsippet om menn vil eller ikke vil slikke er vel noe annet igjen, ikke sant??? :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 18. juni 2003 #36 Del Skrevet 18. juni 2003 Nei, jeg tror han faktisk bare syns det var ekkelt. Jeg var jomfru når jeg ble sammen med ham og har foresten aldri hatt noen form for kjønns sykdommer så han burde ha lite å klage på. Han likte forresten ikke å bli sugd heller, når jeg tenker etter.... har ikke lest alle komentarene her, men det kan jo være at mannen rett og slett var prippen det er vel ikke bare kvinner som kan være det? Når han ikke engang likte å bli sugd tyder det på at han har/hadde et problem med oralsex. Kanskje det er noe i hans oppdragelse som har fått han til å tro at dette er både "skittent og stygt".. Menn flest liker jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 18. juni 2003 #37 Del Skrevet 18. juni 2003 FAEN TA HAM HÅPER HA DØR AV KLAMYDIA! :evil: :x :evil: Hehe, årets kommentar Kan jeg få føye til et par kjipe ex'er på den lista, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH? Skrevet 18. juni 2003 #38 Del Skrevet 18. juni 2003 Selv synes jeg Oralsex er noe av det viktigste i et sexliv. Men jeg kjenner flere som ikke har det. Heller ikke prøvd det, og aldrig kommer til å gjøre det. Tror ikke det er fordi at de er urenslig. Men det kommer nok av den enkle grunn at de ikke klarer tanken på å bevege munnen i nærheten av disse områdene. Det er jo tross alt saker og ting som kommer ut derfra som er kasnkje litt usmaklig. Og det må man jo respektere. På samme måte som man må respektere at noen liker å pisse i kjeften på hverandre. Tror ikke at deres problem har med deg å gjøre i hele tatt. Har mer med typen å gjøre og at han ikke har så veldig mye interesse av sex. Ihvertfall høres det sånn ut for meg..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. juni 2003 #39 Del Skrevet 18. juni 2003 Ditt spørsmål var hvor vanlig det er at gutter ikke liker å slikke. Hvor vanlig det er, kan være vanskelig å finne ut av - blir bare påstander. Men høyst normalt er det. Like normalt som at noen jenter ikke liker å suge. Slå deg til ro med at du er normal nedentil og ikke lukter noe vondt, det har du jo fått bekreftet av din nåværende kjæreste. Din ex har nok sine grunner for å være slik han var, la det fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Hanne~ Skrevet 18. juni 2003 #40 Del Skrevet 18. juni 2003 Gjest. Klamydia er ikke dødelig. Skal du ønske din x død av en kjønnsykdom, må det nok sterkere krutt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå