Weleda Skrevet 10. mars 2009 #21 Skrevet 10. mars 2009 To bananer Frosne blåbær Vaniljeyoghurt Drue & blåbærjuice Beste smoothien jeg vet om!
Gjest Mary-Ann Skrevet 16. mars 2009 #22 Skrevet 16. mars 2009 Har kjøpt en blender, lager en deilig smoothie som også barna liker: frosne jordbær appelsinjuice banan evt litt vaniljekesam Den blir rosa og fin og har gjort stor suksess, men jeg tenker nå å utvide repertoaret og lurer på om det er noen her inne som har andre oppskrift-tips til enkel smoothie? Uten youghurt og banan. = papaya-ananas-mango-appelsin = ananas- jordbær-lime-mynte = ananas-eple-rips = blåbær-rips-eple
juicefruit Skrevet 29. april 2009 #23 Skrevet 29. april 2009 Jeg pleier å bruke fersk frukt til juice og smoothie, siden frukt mister mye næring når den frysest! Min beste oppskrift er: Mango-banan-jordbær og mynte!
Monarabb Skrevet 29. april 2009 #24 Skrevet 29. april 2009 Jeg liker best disse: Jordbær mango banan eplejuice jordbær blåbær banan eplejuice Ellers så har jeg funnet ut at å ha litt yoghurt og havregryn oppi er en perfekt frokost! Da holder jeg meg mett mye lenger!!
mustapippuri Skrevet 29. april 2009 #25 Skrevet 29. april 2009 Favoritten nå for tiden er mango, ananas, banan, tropisk jus og litt jogurt.
Weleda Skrevet 29. april 2009 #26 Skrevet 29. april 2009 Den det går mest i her hos meg for tiden er: En banan Litt frosne blåbær En kiwi En liten 0% vaniljeyoughurt Litt blåbær/druejuice Veeeldig god og frisk
rox Skrevet 29. april 2009 #27 Skrevet 29. april 2009 Europris har store poser med frossen bær og frukt, den blandingen med skogsbær er fantastisk og lage smoothie med! Knus bærene, og tilsett yoghurt (skogsbær/ vanilje er veldig godt), melk, vaniljekesam, juice. Namnam:D
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #28 Skrevet 21. mai 2009 Europris har store poser med frossen bær og frukt, den blandingen med skogsbær er fantastisk og lage smoothie med! Knus bærene, og tilsett yoghurt (skogsbær/ vanilje er veldig godt), melk, vaniljekesam, juice. Namnam:D Hva slags frossen frukt har de, vet du?
mimifin72 Skrevet 21. mai 2009 #29 Skrevet 21. mai 2009 To bananer Frosne blåbær Vaniljeyoghurt Drue & blåbærjuice Beste smoothien jeg vet om! signerer. Vi bruker ikke bananer da, bare 400g blåbær(halvtint), 1 hel stor beger vaniljeyoghurt og 1 dl drue @blåbærjuice. Denne smoothien er storfavoritten hjemme:)
mirrepirre Skrevet 16. juni 2011 #30 Skrevet 16. juni 2011 Jeg liker det best enkelt:) 400 gr frosne jordbær evt. bringebær 1 stort beger vaniljeyoghurt 0% en skvett fun light/eplejuice Holder hele dagen i kjøleskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå