Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er 21 år, og har hatt dette så lenge jeg kan huske. Egentlig ikke vært plaget av det i noen stor grad, men kunne vært greit å gjøre noe med det..

Er brukt blitz, så ser det utrolig mer tydelig enn med vanlig dagslys.

Er det noen kremer eller noe enkelt man kan gjøre for å forebygge dette? Eller er operasjon kanskje et aktuelt alternativ?

post-24711-1227466472_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du hadde noe særlig til poser under øynene jeg....

Forresten utrolig pene øyner ;)

Skrevet

Så ikke noe poser under der jeg. Og hvis dette er tatt med blitz er det hvertfall ikke noe som synes ellers.

Jeg har mer poser enn det der når eksamensperioden nærmer seg slutten. Hehe.

Skrevet

Takker for svar :) , ikke noe å tenke mer på egentlig da.

Skrevet
Heisann.

Er 21 år, og har hatt dette så lenge jeg kan huske. Egentlig ikke vært plaget av det i noen stor grad, men kunne vært greit å gjøre noe med det..

Er brukt blitz, så ser det utrolig mer tydelig enn med vanlig dagslys.

Er det noen kremer eller noe enkelt man kan gjøre for å forebygge dette? Eller er operasjon kanskje et aktuelt alternativ?

Hei:)

Syns du så så rød og sår(?) ut rundt øyene... Stemmer det?

Kanskje du hadde trengt en øyekrem som gir fukt til den sarte huden rundt øynene?

Skrevet
Hei:)

Syns du så så rød og sår(?) ut rundt øyene... Stemmer det?

Kanskje du hadde trengt en øyekrem som gir fukt til den sarte huden rundt øynene?

Føles ikke sårt. Men mulig det finnes en krem eller noe som forebygger den "trøtte" huden der?

Skrevet (endret)
Føles ikke sårt. Men mulig det finnes en krem eller noe som forebygger den "trøtte" huden der?

Ja, klart det finnes øyekremer som gir fukt, og som lover å gjøre underverker på ringer og poser under øynene. Om de gjør det de lover, er derimot en annen sak.

Jeg liker godt Hydraphase eyes fra La Roche - Posay. Den gir fukt til sensitiv hud, og reduserer hovne øyne. Den får du kjøpt på apoteket.

Og den har ikke en noe sånt "dame preg" over seg. Helt plain hvit tube med noe svart og blå skrift. Høhø.

Forresten, så hadde du pene øyne altså. Ikke meninga å bare si det så ut som du hadde sår og tørr hud rundt øyene...

Endret av laperla
Skrevet

la ikke merke til ringer eller poser under øynene dine (itt vanskelig å se på et bilde uansett)

derimot ls jeg merke til øyenbrynene dine.

kanskje det hadde vært en ide å invistere i en pinsett og rydde litt akuratt mellom øynene og under brynet ned til øyet. lykke til:)

Skrevet
la ikke merke til ringer eller poser under øynene dine (itt vanskelig å se på et bilde uansett)

derimot ls jeg merke til øyenbrynene dine.

kanskje det hadde vært en ide å invistere i en pinsett og rydde litt akuratt mellom øynene og under brynet ned til øyet. lykke til:)

Ja, akkurat det tenkte jeg og ;)

Men noen særlige poser kan jeg ikke se, og du har pene øyne!

Skrevet

Tusen takk for svar, tips og komplimenter :)

Poser ble kanskje feil ord for det jeg ville beskrive, men men.

Skal gå å se etter den kremen i dag etter jobb. Kanskje til og med investere i pinsett! (evt. prøve "løkketrikset" som er temaet i en annen tråd)

Skrevet
Tusen takk for svar, tips og komplimenter :)

Poser ble kanskje feil ord for det jeg ville beskrive, men men.

Skal gå å se etter den kremen i dag etter jobb. Kanskje til og med investere i pinsett! (evt. prøve "løkketrikset" som er temaet i en annen tråd)

hehe ja eg og la bare merke te øyenbrynene for å sei det sånt. øynene var fine ja:D

Skrevet

Ser ingen poser under øynene. Du la nok bare ut bildet for å vise dine vakre øyne hva ;)

En pinsett hadde , som du selv nevner, kanskje gjort seg..men det kommer ann på øyet som ser.

Skrevet

Er du homo?

gutter skal ikke være så forfengelige!!!!

Syns du hadde veldig vakre øyner! Vær fornøyd, du ser bra ut!!!!

:))

• 2 uker senere...
Skrevet
Er du homo?

gutter skal ikke være så forfengelige!!!!

Syns du hadde veldig vakre øyner! Vær fornøyd, du ser bra ut!!!!

:))

hvorfor skal ikke gutter være forfengelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...