Phobos Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Heisann. Er 21 år, og har hatt dette så lenge jeg kan huske. Egentlig ikke vært plaget av det i noen stor grad, men kunne vært greit å gjøre noe med det.. Er brukt blitz, så ser det utrolig mer tydelig enn med vanlig dagslys. Er det noen kremer eller noe enkelt man kan gjøre for å forebygge dette? Eller er operasjon kanskje et aktuelt alternativ?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Synes ikke du hadde noe særlig til poser under øynene jeg.... Forresten utrolig pene øyner
Muffinsdilla Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Så ikke noe poser under der jeg. Og hvis dette er tatt med blitz er det hvertfall ikke noe som synes ellers. Jeg har mer poser enn det der når eksamensperioden nærmer seg slutten. Hehe.
Phobos Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Takker for svar , ikke noe å tenke mer på egentlig da.
laperla Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Heisann. Er 21 år, og har hatt dette så lenge jeg kan huske. Egentlig ikke vært plaget av det i noen stor grad, men kunne vært greit å gjøre noe med det.. Er brukt blitz, så ser det utrolig mer tydelig enn med vanlig dagslys. Er det noen kremer eller noe enkelt man kan gjøre for å forebygge dette? Eller er operasjon kanskje et aktuelt alternativ? Hei:) Syns du så så rød og sår(?) ut rundt øyene... Stemmer det? Kanskje du hadde trengt en øyekrem som gir fukt til den sarte huden rundt øynene?
Phobos Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Hei:) Syns du så så rød og sår(?) ut rundt øyene... Stemmer det? Kanskje du hadde trengt en øyekrem som gir fukt til den sarte huden rundt øynene? Føles ikke sårt. Men mulig det finnes en krem eller noe som forebygger den "trøtte" huden der?
laperla Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 (endret) Føles ikke sårt. Men mulig det finnes en krem eller noe som forebygger den "trøtte" huden der? Ja, klart det finnes øyekremer som gir fukt, og som lover å gjøre underverker på ringer og poser under øynene. Om de gjør det de lover, er derimot en annen sak. Jeg liker godt Hydraphase eyes fra La Roche - Posay. Den gir fukt til sensitiv hud, og reduserer hovne øyne. Den får du kjøpt på apoteket. Og den har ikke en noe sånt "dame preg" over seg. Helt plain hvit tube med noe svart og blå skrift. Høhø. Forresten, så hadde du pene øyne altså. Ikke meninga å bare si det så ut som du hadde sår og tørr hud rundt øyene... Endret 24. november 2008 av laperla
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 la ikke merke til ringer eller poser under øynene dine (itt vanskelig å se på et bilde uansett) derimot ls jeg merke til øyenbrynene dine. kanskje det hadde vært en ide å invistere i en pinsett og rydde litt akuratt mellom øynene og under brynet ned til øyet. lykke til:)
lucy_in_the_sky Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 la ikke merke til ringer eller poser under øynene dine (itt vanskelig å se på et bilde uansett) derimot ls jeg merke til øyenbrynene dine. kanskje det hadde vært en ide å invistere i en pinsett og rydde litt akuratt mellom øynene og under brynet ned til øyet. lykke til:) Ja, akkurat det tenkte jeg og Men noen særlige poser kan jeg ikke se, og du har pene øyne!
Phobos Skrevet 24. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2008 Tusen takk for svar, tips og komplimenter Poser ble kanskje feil ord for det jeg ville beskrive, men men. Skal gå å se etter den kremen i dag etter jobb. Kanskje til og med investere i pinsett! (evt. prøve "løkketrikset" som er temaet i en annen tråd)
mari4ever Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Tusen takk for svar, tips og komplimenter Poser ble kanskje feil ord for det jeg ville beskrive, men men. Skal gå å se etter den kremen i dag etter jobb. Kanskje til og med investere i pinsett! (evt. prøve "løkketrikset" som er temaet i en annen tråd) hehe ja eg og la bare merke te øyenbrynene for å sei det sånt. øynene var fine ja:D
Fam Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 Ser ingen poser under øynene. Du la nok bare ut bildet for å vise dine vakre øyne hva En pinsett hadde , som du selv nevner, kanskje gjort seg..men det kommer ann på øyet som ser.
Gjest hansi Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Er du homo? gutter skal ikke være så forfengelige!!!! Syns du hadde veldig vakre øyner! Vær fornøyd, du ser bra ut!!!! )
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Er du homo? gutter skal ikke være så forfengelige!!!! Syns du hadde veldig vakre øyner! Vær fornøyd, du ser bra ut!!!! ) hvorfor skal ikke gutter være forfengelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå