Gjest missLady Skrevet 23. november 2008 #1 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har tenkt endel på julegave til en jeg holder på med (vi blir nok sammen snart ) Det jeg hadde tenkt var å kjøpe en parfyme og en t-skjorte.. Men så er det det med hvilken parfyme da. Han er 21 år, og er mann.. Ikke noe sånn feminim-manneparfyme Noen her som har noen tips til gode parfymer til menn, som kanskje passer?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 23. november 2008 #2 Del Skrevet 23. november 2008 Allure - Chanel Miracle - Lancôme Hugo Boss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 23. november 2008 #3 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har kjøpt den nye fra Armani, men husker ikke hva den heter. Lukter mannemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 23. november 2008 #4 Del Skrevet 23. november 2008 Hugo Boss - Soul helt utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har kjøpt den nye fra Armani, men husker ikke hva den heter. Lukter mannemann. Åh, den er FANTASTISK! (Attitude?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 24. november 2008 #6 Del Skrevet 24. november 2008 Åh, den er FANTASTISK! (Attitude?) Ja, det var det den het!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 24. november 2008 #7 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes svært mange manneparfymer blir for søte. Men Dior - Fahrenheit er deilig krydret og tøff. Får lyst på ham når han har på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 24. november 2008 #8 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg elsker Aqua di Gio fra Giorgio Armani. Den beste jeg har luktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 24. november 2008 #9 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes faktisk David Beckham parfymen er nydelig. Passe maskulin, og ikke for tung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 24. november 2008 #10 Del Skrevet 24. november 2008 Tuuusen takk Da skal jeg dra på parfymeri og lukte på di dere foreslå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. november 2008 #11 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg liker Allure sport. Frisk og maskulin samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå