Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så utrolig lei av feilmeldingene på min acer bærbare pc.

Webcameraet mitt fungerer ikke lenger, noen som vet hvordan jeg skal få det til å virke igjen?

Internet explorer, real player og flere andre programmer "slutter å virke"

Hva kan gjøres??

**IRRITERT**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er en Acer er av mindre betydning enn hvilket operativsystem du bruker. I tillegg er det greit om du beskriver litt mer i detalj hva feilmeldingene går ut på.

Skrevet

Jeg har også Acerpc. For å få webkameraet til å funke igjen, må du laste ned driveren på nytt. Du finner den på hjemmesiden til Acer. Har lastet den ned på nytt selv, og nå funker den!

Lykke til!

Skrevet
At det er en Acer er av mindre betydning enn hvilket operativsystem du bruker. I tillegg er det greit om du beskriver litt mer i detalj hva feilmeldingene går ut på.

Jeg bruker windows vista.. hvordan detaljer da?

Jeg bruker programmet, og plutselig kommer det bare feilmedingen "internet explorer har sluttet og virke" og programmet lukker seg. erfarer dette også med msn, tidligere med webcameraet men det virker ikke i det hele tatt lenger.

Skrevet

Hvilke filer refereres det til når du får melding om at programmet har sluttet å virke?

Skrevet

jeg tror ikke det refereres til noen filer.. d står bare at det har sluttet og virke, og at de ser etter en løsning på problemet

Skrevet

Står det ikke noe om "mer informasjon" eller lignende?

Skrevet

hmm.. jeg skal sjekke neste gang det kommer opp :)

Skrevet

Er feilmeldingen "COM Surrogate har sluttet å virke"?

I så fall: har du Nero på pc'n din?

Eldre versjoner av Nero og Vista går iallefall ikke godt sammen. En drøss av andre programmer også..

Skrevet

jeg har aldri fått opp at COM surrogate har sluttet og virke, kun internet explorer, msn, real player, windows media player, og acer orbi cam. (som nå ikke virker i det hele tatt, får ikke feilmedlingen heller lenger, sjermen er bare svart)

jeg har nero ja! men jeg har fått opp feilmeldingene før jeg fikk skaffet meg nero også. men i begynnelsen så var det bare orbi cam som jeg fikk opp at hadde sluttet og virke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...