Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Noen som har kjennskap til disse produktene?
chriztine Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Ja. Jeg er utrolig fornøyd med produktene fra Ole Henriksen!
Amanlis Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg bruker de ikke selv, men mannen er kjempefornøyd med produktene.
Solknapp Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg har prøvd body lotion og øyekremen fra Ole Henriksen, og ble ikke imponert. Det koster en del, og for meg var det ikke verdt pengene. Øyekremen føltes som ett lag med lim rundt øynene, huden ble helt stiv og merkelig, i tillegg ble det ett klissete belegg som ikke ble trekte ordentlig inn i huden. Bodylotionèn var helt ok. Jeg brukte den etter å ha vært en måned i Asia, på tørr og litt flassete hud. Den lukter ikke spesielt godt (syne jeg) og virket veldig "vannete" i konsistensen. Jeg har brukt/prøvt produkter som er mye bedre enn dette, til mindre pris også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå