Gå til innhold

kle seg ut antrekk..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slår best ann tro?

Har ikke penger til å kjøe nye klær, så må bruke det jeg har..

julenissejente

har rød kjole med hvite kanter, rød truse og nisselue.

skolepike

rutete skjørt, hvite knestrømper og hvit skjorte.

frekk sekritær

har hvit skjorte, svart "kontor"kjole, svart undertøy og svarte høyhælte sko. Men skal jeg ha svarte hold up strømper eller en strømpebukse som virker veldig sekritær aktig?.

Kommando

pen kjole eller skjørt og topp uten undertøy

Eller:

sexy undertøy med støvletter, høyhælte sko eller strømper?

Evt med kåpa utenpå?

Eller naken inni kåpa?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å overraske mannen min altså.

Han har bursdag neste lørdag.

Kanskje har dere andre forslag som er lett å få til med ting man finner i klesskapet?

Skrevet

Jeg må si jeg syntes alle er gode alternativer. Det kommer nesten ann på hva som tenner ham mest.

Jeg vet mannen min digger sexy streng kontordame aller mest, så jeg selv hadde gått for den.

Skrevet
Jeg må si jeg syntes alle er gode alternativer. Det kommer nesten ann på hva som tenner ham mest.

Jeg vet mannen min digger sexy streng kontordame aller mest, så jeg selv hadde gått for den.

Vet ikke hva han hade likt best. Prøvde å finne ut litt, men svært forsiktig så han ikke skulle bli mistenksom.. :fnise:

Men fant ikke ut noe som helst egentlig..

Han er ikke akkurat den typen som forteller sine fantasier. Vet ikke om han har noen heller.

Men han liker jo meg hvertfall, så det burde gå bra uansett. :fnise:

Skrevet

Hvordan kler du deg når du er sexy kontordame da?

Lurer på om jeg burde gå for kontorstrømpebuksa eller strømpene.. Kontoraktig er jo bra. Strømpene er ikke så kontor aktig, men de sikrer lett tilgang.. :gjeiper: Kan jeg bare sette meg opp på bordet.. Hihihi..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

skolepike

rutete skjørt, hvite knestrømper og hvit skjorte

...............bankers for mitt vedkommende, dritsexy :wow:

Gjest Stockinglover
Skrevet

Jeg tenner i hvertfall på kort skjørt kombinert med strømper (med strømpeholder) og høye hæler. En sikker vinner!

Skrevet

Dette kan du få like mange svar på som det fins alternativer. Vet du ikke hva han tenner på? Jeg vet ihvertfall at typen min tenner på nissejente, så det ble han overrasket med i fjor jul... Og at han ikke tenner på småjenter eller noen som er utkledd som det. Bare at du kler deg ut og er kåt og leken kommer til å tenne ham og gjøre ham glad og lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...