Milly:) Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Reiser til Bulgaria på torsdag :D Gleder meg kjempemye. Det er første gangen jeg skal dit, er det noen her som har vært der før? Hvordan var det? Jeg skal til et sted et lite stykke unna "Sunny Beach", som visstnok er en populær turistplass. Håper på fint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Det ligger noen tråder inne om Bulgaria. Hvis du søker vil du finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg skal også på torsdag!! Gleder meg kjempemasse! Men vet ingenting om stedet...reiser uspesifisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Så gøy da God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Takk i lige måde... :D Leste nettopp om prostitusjon og mafia på feriestedene i Bulgaria... Menmen, det er vel bare å ikke tenke for mye på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Ligger mase tråder her fra før, så det er bare å søke. Jeg trivdes ikke i Bulgaria og kommer ikke til å dra igjen, men vet om andre som har hatt det supert. God tur uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Skal du til Nessebar? Koselig liten by, med masse historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg skal til Vlas, som ligger ca. en halv mil unna Sunny Beach. Vet egentilig ganske lite om stedet, men hotellet så fint ut på bildene (gjør vel alltid det på slike bilder da men...) Reiser i morgen :D God sommer da alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 hei... jeghar tenkt å ta en sjanse tur til bulgaria senere i sommer også, men vil gjerne høre litt erfaringer.. kan ikke du sende meg en pm eller skrive her når du er tilbake? er det en eller to ukers tur? ville vøært snilt.. ha en ellers kjempe fin tur og kos deg masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 18. juni 2003 Det kan jeg gjøre vet du Kommer tilbake om to uker. Tusen takk, kose meg skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #11 Del Skrevet 18. juni 2003 Nå har jeg lest trådene her inne, om Bulgaria. Det ser ut som at man ikke skal ha de høyeste forventninger til standard, renhold og mat... Gruer meg faktisk litt nå. Det gjør ikke noe for meg, men sambo kommer til å bli i dårlig humør av et 2-stjerners-hotell... Han er bortskjemt... Det eneste som vil være super-negativt for meg, er insektene! Store flygebiller er ikkeno for meg... *redd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 18. juni 2003 Vel, standard, renhold og mat er jo noe man aldri kan være sikker på hvis man ikke har vært der før. Men det gjelder nesten alle land. Er man heldig så er man heldig, og hvis ikke...så gjør man det beste ut av det. Synes ikke du skal grue deg! Du får sikkert en kjempefin tur Er ikke så glad i insekter jeg heller, men i syden er det umulig å unngå dem! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #13 Del Skrevet 18. juni 2003 Vet du hvor du skal bo hen, eller har du også kjøpt en uspesifisert restplass?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #14 Del Skrevet 18. juni 2003 God tur til dere som skal. Har selv vært der, men da på snowboard ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 18. juni 2003 Vet du hvor du skal bo hen, eller har du også kjøpt en uspesifisert restplass?? Skal bo på et "privat" hotell. Det koster 110 kr per natt, og det er jo ganske billig Bestilte for en god stund siden, så flybillettene var ganske dyre. Men maten skal visstnok være billig, så vi sparer det inn igjen på ande utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 18. juni 2003 God tur til dere som skal. Har selv vært der, men da på snowboard ferie!! Takk! På snowboardferie?? Så kult :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #17 Del Skrevet 18. juni 2003 Gleder meg til å leve billig ja!! God tur igjen, Milly! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Takker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå