Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg bestillt meg EKTE ugg fra Australia. bestillte hos uggstopsale.com så også hos australianaura.com Har søkt og lest om uggs ,og det som forbauser med er at ugg australian et amerikansk selskap som lager sine ugg i china påstår DE selger de EKTE.... DE KALLER SINE FOR UGGS AUSTRALIAN ,DE PÅSTÅR OG ADVARE KUNDENE OM Å KJØPE FRA AUSTRALIA FOR DE ER FAKE.LATTERLIG .DE DOWN THER HAR JO BARE SOLGT OG LAGET DISSE UGGENE I OVER 30 ÅR...
Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Nå har jeg bestillt meg EKTE ugg fra Australia. bestillte hos uggstopsale.com så også hos australianaura.com Har søkt og lest om uggs ,og det som forbauser med er at ugg australian et amerikansk selskap som lager sine ugg i china påstår DE selger de EKTE.... DE KALLER SINE FOR UGGS AUSTRALIAN ,DE PÅSTÅR OG ADVARE KUNDENE OM Å KJØPE FRA AUSTRALIA FOR DE ER FAKE.LATTERLIG .DE DOWN THER HAR JO BARE SOLGT OG LAGET DISSE UGGENE I OVER 30 ÅR... Jeg har kjøpt meg australske uggs far en som bestilte dem direkte. Det er mulig disse er de ekte, men jeg er skuffet. De fra kina er mye bedre. Australske klarer ikke stå oppreist om de ikke er helt trange, de har nesten syntetisk for, emn er mye finere i selve skinnet.
lille me Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har kjøpt meg australske uggs far en som bestilte dem direkte. Det er mulig disse er de ekte, men jeg er skuffet. De fra kina er mye bedre. Australske klarer ikke stå oppreist om de ikke er helt trange, de har nesten syntetisk for, emn er mye finere i selve skinnet. planlegger å kjøpe meg uggs. Hvor kjøper jeg de fra kina? og hva blir kostadene?
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Ikke kjøp fra china?? .. Med mindre dere vi gå rundt med noe som ikke varmer. Jeg kjøpte mine bestilt fra amerika, og skal kjøpe flere. DØDS DIGGE.. kosta vel 700-800 kr, og er helt klart verdt pengene! go for it!
Mischa Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Ikke kjøp fra china?? .. Med mindre dere vi gå rundt med noe som ikke varmer. Jeg kjøpte mine bestilt fra amerika, og skal kjøpe flere. DØDS DIGGE.. kosta vel 700-800 kr, og er helt klart verdt pengene! go for it! Tror TS mente at UGGs (merket) lages i Kina selv om merket er amerikansk.. Kan også anbefale UGGs, kjempedeilige!
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Tror TS mente at UGGs (merket) lages i Kina selv om merket er amerikansk.. Kan også anbefale UGGs, kjempedeilige! Åja Skjønner nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå