Gjest :-) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei. Vi har en niese på 1 år som elsker dinger som lyser, blinker osv. Vi har forsøkt å lete etter en leke som kan passe, men vi finner ingen leker som bare har lys. De har enten bare lyd, og hvis de har lys, så har de også irriterende høye lyder. F.eks. politibil med blålys og... sirene. Lyder er forsåvidt ikke noe problem, men når lydene blir så høye og så iriiterende, så vil vi ikke foreldene så vondt... (av frykt for hevnreaksjoner ) Har noen tips til noe som kan fungere?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Ficher Price sine blinke leker med lyd er ikke så ille, har jeg syns hvertfall da.. Det er to lydnivåer på de og det er ikke alt som låter like mye. Jeg har sverget til disse hvertfall!
Susan Sto Helit Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ficher Price sine blinke leker med lyd er ikke så ille, har jeg syns hvertfall da.. Det er to lydnivåer på de og det er ikke alt som låter like mye. Jeg har sverget til disse hvertfall! Signerer dette! Det med to lydnivåer er supert! Har forøvrig en leke fra baby einstein, med masse lys og klassisk musikk. Den har også to lydnivåer.
NysgjerrigeNilsi Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Så lenge du kjøper Fisher Price med to lydnivåer så. Ellers er det forjævlig (unnskyld språket!) høy lyd på de lekene! JEG får vondt i ørene av dem.
amyrlinn Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 har en sønn som alltid har vært opptatt av lys. første ordet han sa var lys som en liten gave til han fikk han en flott lommelykt av bestemor og far. vet ikke helt hvor de kjøpte den men. nå når det er mørkt ute så er dette helt supert for han. vi tar gjerne en tur tidlig på kvelden, og han lyser på alt han ser! Han synes det er veldig spennende. har også slukket lysene i stuen og latt han lyse rundt omkring. verdt ett forsøk kanskje beklager jeg ikke var så veldig stor hjelp masse lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Light-Up-Galacti...109112001r39737 http://www.focustoys.com/flashy1.html Litt å kikke på iverfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå