Gå til innhold

Julegave til gutt på 6,5 år

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe julegave til en gutt på 6 og et halvt år som går i 1.klasse. Trenger noen tips til hva en kan gi når gaven ikke skal koste mer enn 100-lappen (gjerne under). Håper noen har noen forslag til den alderen i den prisklassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i Akademika bokbutikken i dag og så noe som jeg synes kunne være en ypperlig gave for både gutter og jenter! Kan i hvert fall si at jeg hadde vært veldig gla over noe sånt da jeg var et barn!

Kan også legge til at jeg synes det er fint å gi gaver som ikke er bare leker. virker som om barna ofte får veldig mange leker allerede.

Uansett, de hadde sånne sett av eksperimenter. Da kan man lære noe og gjøre noe morsomt også! De hadde litt forskjellige priser, men noen var ned i rundt hundre også.

Letet nå litt på nettet og fant de på en side også: Ein-Os Eksperimenter. Har ingen erfaring med nettbutikken og husker heller ikke de eksakte prisene i butikken, så vet ikke om det er dyrere eller billigere på nettet.

Obs! Noen hadde aldersgruppe 11-14 også, så det må du sjekke først :)

Jeg vurderte nesten å kjøpe en for meg selv :fnise:

Eller i hvert fall til samboerens niese, men hun er jo helt utrolig prinsessejente, spørs om hun hadde settet pris på fysikk :ler:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill/tips. Gaven skal sendes så jeg er avhengig av at det er noe som er å få tak i "standard butikker" og egnet for sending. Siden det er det eneste barnet jeg skal handle til blir det ikke aktuelt å skaffe ting på nett, da kunne gaven likeså godt vært dyrere her og han fått noe "større".

Tenkte på om det var noe som var spesielt in hos gutter i den alderen?

Hos jentene er det som regel alltid noe som er veldig in i ulike aldre, vet ikke om gutter har noe tilsvarende?

Leker har han sikkert mer enn nok av fra før med to eldre brødre.

Lurte derfor på om det var noe "fornuftig" som kunne passe å gi som var litt kult og tøft? Helst en gave som kan vise igjen littegrann, som ikke blir sett på som kalendergave liksom.

Håper på flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...