Gjest Grafica Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Har et par "støvletter" som glidelåsen har gått på, og trenger å få reparert den (de er jo nesten helt nye...), og vil få reparert den. Noen som vet ca hvor mye det koster? Fullstendig klar over at det er forskjellig pris fra sted til sted, men greit å vite ca hva jeg kan forvente meg. Glidelåsen har altså hoppa av den ene sida, fordi noen av "tennene" ble ødelagt.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg gjør det selv ett par ganger i året, skal man bare skifte glidelås, er det smart å ta med seg en man selv har kjøpt, der sparer man en hundrings har jeg lært Ligger på alt fra 200-300 for alt sammen inkludert lås. Jeg har reparert i bergen, vet ikke priser andre steder, men slik var det der
Amalie_85 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 hvor nye er de da? tenkte på om du ikke kunne klage. men 300kr skal de ha inkludert glidelås
Gjest Grafica Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 De er fått brukt, så kan nok ikke klage, jeg visste at glidelåsen var litt svak Høres ut som en ovekrommelig pris det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå