jamie Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva synes du om denne gruppa? Jeg liker den ganske godt... Liker slik goth- punk inspirert musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Stilig musikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Har bare hørt den ene sangen, men liker absolutt det jeg hører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2003 My Immortal er bra! Anbefaler dere å laste ned den hvis dere liker dene gruppa. Rolig, fin låt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg liker den ikke... Blir for fjortis-aktig for meg Men jeg har ikke hørt så mye fra den gruppa egentlig. Hvilke sanger liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg digger sånn musikk, men den må spilles på fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Har kun hørt "Bring me to life" eller hva den nå heter den de spiller på radioen. Bra låt, men det kan nok være at jeg ville bli litt lei hvis jeg skulle høre en hel CD hvis resten er i samme stilen. Blir nok nødt til å prøve å laste ned litt mer etterhvert for å høre. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #8 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg liker den ikke... Blir for fjortis-aktig for meg Men jeg har ikke hørt så mye fra den gruppa egentlig. Hvilke sanger liker du? Ehhm, betyr 86 i nicket ditt at du er født i -86? For da tror jeg du skal rulle inn igjen det fjortis-uttrykket ditt..... Gruppa er bra den. Liker musikk som river litt. Denne gruppa spiller jeg alltid med høyt volum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. juni 2003 #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Elsker Bring me to life. Må huske å laste ned mer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Har bare hørt bring me to life, men den er bra den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. juni 2003 #11 Del Skrevet 17. juni 2003 Ehhm, betyr 86 i nicket ditt at du er født i -86? For da tror jeg du skal rulle inn igjen det fjortis-uttrykket ditt..... Gruppa er bra den. Liker musikk som river litt. Denne gruppa spiller jeg alltid med høyt volum. var inne på tanken selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 var inne på tanken selv Hehe... Jepp, det betyr det. Men for det første er jeg ikke fjorten år, og for det andre er "fjortis" en tilstand, ikke en alder. Men så anklaget jeg ikke noen av dere for å være det heller da. Sa bare at jeg synes den musikken var litt fjortis, og det er mange fjortiser (og fjorten-åringer) som hører på Evanescence... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvilke sanger liker du? Bring me to life, My Immortal, Whisper og Last Breath er de jeg liker best av de jeg har hørt til nå. Synes gruppa kommer med bra debut- musikk. Er enig me de andre her, musikken skal spilles HØYT!!! Må også legge til at jeg ikke synes du skal si at det blir for fjortis for deg, siden du nettopp var i den perioden selv. Fjortis- musikk ville jeg sagt var mer Britney og Westlife og musikk i den duren. Tror egentlig fjortiser hører mer på pop enn gothisk punk som Evanescence sine sanger er. Men det er min mening :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. juni 2003 #14 Del Skrevet 17. juni 2003 Fikk cd'en tilsendt fra USA for mange mnd'er siden, så jeg har hørt på den lenge før den kom hit.. Syntes den er kjempe bra.. Ble bare bedre og bedre etter man har hørt den noen ganger.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 Må også legge til at jeg ikke synes du skal si at det blir for fjortis for deg, siden du nettopp var i den perioden selv. Fjortis- musikk ville jeg sagt var mer Britney og Westlife og musikk i den duren. Tror egentlig fjortiser hører mer på pop enn gothisk punk som Evanescence sine sanger er. Men det er min mening :blunke: *Kremt* Siden jeg nettopp var i den perioden selv? Hva vet du om det? Man kan faktisk være fjorten år uten å være i "fjortisperioden"! De fleste fjortiser har nok kommet over Britney og boyband nå, og hører mer på wannabe-rock fordi de tror det ikke er popmusikk (slik jeg har oppfattet det i alle fall)... OG band som Evanescence. (Kanskje jeg vet mer om det enn deg fordi jeg er i en nærmere aldersgruppe?) Men for all del, jeg prøver ikke å rakke ned på andres musikksmak. Du spurte hva vi syntes om Evanescence, og jeg svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 17. juni 2003 #16 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg syns de er grusomme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #17 Del Skrevet 18. juni 2003 Har en søster på 17, og ser ganske mange av venninnene hennes. Det som slår meg hver gang er at de alle tviholder på det at fjortiser er folk som er 14 - ikke noe annet. Det de ikke ser selv er at de har like stor 14-isfaktor nå som de hadde da de var 14. Det morer meg stadig... Den enorme trangen til å være voksen bryter igjennom hos dem konstant. Jeg tror jeg skal laste ned flere sanger av gruppa, jeg, og høre på resten. Hele greia minner meg litt om noe som eksen min brukte å høre på (hører vel sikkert fortsatt da...). Det var en slik merkelig stilblanding av gotisk rock (kan man kalle det det?), ganske hard iallefall, og opera-synging. Spesielt en gruppe fra island, husker ikke navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Har en søster på 17' date=' og ser ganske mange av venninnene hennes. Det som slår meg hver gang er at de alle tviholder på det at fjortiser er folk som er 14 - ikke noe annet. Det de ikke ser selv er at de har like stor 14-isfaktor nå som de hadde da de var 14. Det morer meg stadig... Den enorme trangen til å være voksen bryter igjennom hos dem konstant. [/quote'] Det er jo akkurat dette jeg har sagt hele tiden. Man trenger ikke å være fjortis selv om man er 14 år, og man kan godt være fjortis selv om man er 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 18. juni 2003 #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg bare ELSKER My Immortal. Da er det forbudt å skifte sang hjemme hos oss og lydstyrken skrus betraktelig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå