DDuck Skrevet 2. mars 2009 #81 Skrevet 2. mars 2009 Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under konstruksjon Brud Kjole - San Patrick -Dover Sko Tiara Øreringer Parfyme "Støttetruser" og noe slags BH til å ha under kjolen Undertøy til bryllupsnatten Strømpebånd Sminkør Frisør Brudgom Dress - Har vært hos skredder og funnet den vi vil ha, men avventer kjøpet litt Skjorte Vest? Parfyme Sko Mansjettknapper Slips Frisør (jeg) Blomster Bukett -har en liten anelse om hva jeg skal ha, og funnet dama som skal ordne det Dama som skal lage buketten og knappehullsblomster Vi har egentlig ikke tenkt å ha noe blomster på bordene eller i kirka... Trykksaker Kjøpt inn alt til invitasjoner og bordkort Lage invitasjoner Lage bordkort Til bordet Telys Lys til staker Kubbelys Perlegreier til pynt Servietter med trykk til middag Servietter til kaffe Løper i organza Maten Elg kjøtt Poteter Jordbær Grønnsaker saus Is Det som trengs til forretten Kaker -har satt opp liste og hvem som skal bake.. noen har faktisk tilbydt seg allerede Drikke Brus Sprit Vin Øl Toalettkurver Paracet Nål og tråd Gnagsårplaster Tynnstrømpebukser Tyggis Hårspray Lokale Booket Kokk Betaling lokale Kirken Booket til 08.08.09 kl. 12.00 Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Salmer Organist Hjelperene våre Forlover til meg Forlover til ÆlenPærlen - Ælen får ikke ut fingern!! Fotograf -kompis som jobber som journalist Toastmaster - har ikke spurt, men vet hvem vi skal spørre.. Servitører Gaveåpnere Transport til-fra kirke og lokale Tramsport for gjestene på natta Ellers Enige om etternavn Sende inn papirer Brudevals-Bon Jovi - you had me from hello
Gjest hopeful Skrevet 2. mars 2009 #82 Skrevet 2. mars 2009 Vi gifter oss 15.august 2009 :) Merker at stresset kommer snikende! Har så langt fikset: -lokate m/mat -kirke -kjøpt inn mesteparten av sprit/likør -kjøpt mitt(brudens utstyr minus undertøy) -Laget invitasjoner -Begge har forlovere -Frisør, fotograf og blomster er under kontroll - bryllupskaken skal vi bestille gjennom kjente, og tanter/bestemødre og mødre skal bare resten av kakene -Har plukket ut solostykker til kirken og valgt inngangsmarsj -Sang til brudevalsen er plukket Mangler DJ, men har fått noen tips. Har sånn halvveis bestemt oss for toastmaster. Hva mer må jeg tenke på?? Sikkert en hel haug med ting, men akkurat nå står det helt stille!
KittyBambi Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #83 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk dinedama! Kjempeflott. Fikk satt inn noen ting i skjemaet mitt som jeg ikke tenkte på, så tusen takk for at du la det ut
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #84 Skrevet 2. mars 2009 Lista blir oppdatert nå og da i dagboka mi når jeg kommer på nye ting Jeg har ført på bryllupsreis, hotell og bestilling av reisen også...
Heartbeats Skrevet 2. mars 2009 #85 Skrevet 2. mars 2009 Nå begynner ting å falle litt på plass her også. Det vi skal gjøre neste gang mannfolket kommer hjem fra utenbysjobbinga si er: legge inn bestilling hos catering selskapet vi vil ha begynne å skrive på innbydelsene sette opp innkjøpsliste i forhold til alle de tingene som trengs finpusse gjestelista Føler fortsatt at det er tusen ting som gjenstår. I dag fikk vi forresten brev fra kirken med innkallelse til "ekteskaps samtale" eller hva det nå enn het Så da blir det i slutten av mars.
KittyBambi Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #86 Skrevet 4. mars 2009 I dag fikk vi forresten brev fra kirken med innkallelse til "ekteskaps samtale" eller hva det nå enn het Så da blir det i slutten av mars. Hvor lenge før selve bryllupet blir man innkalt til samtale? Vi gifter oss omtrent samtidig (hvis jeg ikke tar helt feil..) og vi har ikke hørt fra presten/kirken eller menigheten siden vi sendte inn "prøvelse for ekteskap" i september...
Solstrålejenta Skrevet 4. mars 2009 #87 Skrevet 4. mars 2009 Hmmm...vi har fått beskjed fra kirken at vielsessamtalen ikke er før uken før bryllupet Nå i mars hørtes jo veldig tidlig ut... Blir det ikke vanskelig for presten å huske hva man har snakket om da??
Mimi Skrevet 4. mars 2009 #89 Skrevet 4. mars 2009 Vi skal dit i begynnelsen av august. Vi gifter oss 15.august.
*selma Skrevet 18. mars 2009 #90 Skrevet 18. mars 2009 :rødme: Heisann. jeg er ny her. dvs, jeg har sniklest her en liten stund men har først nå somla meg til å registrere meg.. Vi gifter oss 15. august i år
Solstrålejenta Skrevet 18. mars 2009 #91 Skrevet 18. mars 2009 Velkommen!! Så fin bryllupsdato -samme som oss Har du kommet langt med planleggingen din?
KittyBambi Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #92 Skrevet 18. mars 2009 Velkommen Selma:) I kveld skal jeg hente kjolen min - gleder meg!!!! Er veldig spent på å se den "hjemme" og ikke minst prøve den - se om den er like flott hjemme som i salongen. *Krysser fingrene* Har noen andre fått kjolen deres enda?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #93 Skrevet 18. mars 2009 Prøvelse til ekteskap?? Her må noe ha glippet for meg.. trodde det måtte sendes inn i mai/juni skiftet.. eller er det et annet skjema??
Solstrålejenta Skrevet 18. mars 2009 #94 Skrevet 18. mars 2009 Velkommen Selma:) I kveld skal jeg hente kjolen min - gleder meg!!!! Er veldig spent på å se den "hjemme" og ikke minst prøve den - se om den er like flott hjemme som i salongen. *Krysser fingrene* Har noen andre fått kjolen deres enda? Så spennende! Du får rapportere om du er like fornøyd som i butikken -den er helt sikkert nydelig nå også Jeg har hatt min hjemme snart et år alt. I begynnelsen prøvde jeg den hele tiden Er stadig like fornøyd!
DDuck Skrevet 18. mars 2009 #95 Skrevet 18. mars 2009 Jeg fikk kjolen min noen få dager før julaften Verdens fineste julegave
Heartbeats Skrevet 18. mars 2009 #96 Skrevet 18. mars 2009 Hmmm...vi har fått beskjed fra kirken at vielsessamtalen ikke er før uken før bryllupet Nå i mars hørtes jo veldig tidlig ut... Blir det ikke vanskelig for presten å huske hva man har snakket om da?? I vår kirke er det en samlet samtale for alle parene som skal gifte seg rundt sommerstid. Hører på litt forskjellige salmer og snakker om ekteskapet. Den skikkelige samtalen med presten blir vi innkalt til rundt 2 uker før selve vielsen
*selma Skrevet 18. mars 2009 #97 Skrevet 18. mars 2009 Velkommen!! Så fin bryllupsdato -samme som oss Har du kommet langt med planleggingen din? kjolen er bestilt, prest, kirke og lokale booka. ellers er alt litt diffust. har en idè inni hodet mitt om hvordan blomster skal se ut, farger o.l. men kommer liksom ikke ordentlig i gang..
KittyBambi Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #98 Skrevet 21. mars 2009 God lørdagsettermiddag Solstrålejenta Fikk ikke kjolen min allikevel, viste seg at leverandøren hadde sendt feil str. Nedtur. Men godt jeg har god tid Så da har jeg ikke fått prøvd den på utenfor butikken enda allikevel. Men den tiden kommer vel Prøver å tenke om det er noe jeg har glemt - men tror vi har ting i boks nå.. Hvor lenge før bør man bestille / bestemme seg for brudebuketten da....?
lilleanda Skrevet 22. mars 2009 #99 Skrevet 22. mars 2009 Da har jeg endelig bestilt brudekjole!! Endelig! Fant drømmekjolen tilslutt, men det ble selvsagt den dyreste jeg har prøvd.... ja ja, fiiiin er den iallefall!!! Kommer ikke før i juli da, og det er leeeeenge til. Gleder meg gleder meg! Så imens finner jeg billige tilbehør på ebay (må spare inn litt der). -Bestilt slør (på vei i posten, veldig spendt siden det kostet 134 kr) -Strømpebånd på vei i posten (56kr....) -Ser etter tiara (de jeg liker best shipper selvsagt bare til USA) -Skal snart trykke "buy it now" på underskjørt. -Lurer litt på å kjøpe veske og bolero, men usikker på om det er nødvendig. :rødme:
Solstrålejenta Skrevet 22. mars 2009 #100 Skrevet 22. mars 2009 God morgen til deg også KittyBambi! Så utrolig kjedelig at salongen hadde fått inn feil størrelse på brudekjolen -nok en grunn for å bestille i god tid... Nå har du iallefall noe å se frem til en stund til da Kommer nok til å bli velig stas å få prøve kjolen igjen Har en følelse på meg at tida kommer til å fly fort frem mot august nå, så vi får bare passe på å kose oss mest mulig med planlegginga til den store dagen... Forresten -gratulerer med valg av brudekjole lilleanda! Så stas! Utrolig deilig når man får det på plass...og det er vel ingen stor overraskelse at man til slutt faller for den dyreste -det har jeg også en lei tendens til å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå