Gjest Gjest_cosmo_* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 hei jeg har truffet en type siden juni i år. det startet med at jeg ble med han hjem etter en bytur, det var sånn vi ble kjent. så traff jeg han ikke igjen før i september, fordi jeg ikke var noe særlig interessert. men har fortsatte å sende sms i ny og ne, ikke noe masete, så til slutt traff vi hverandre på byen igjen. siden da har vi sett litt filmer sammen og truffet hverandre på byen. syns han er veldig søt og snill nå! problemet er at det ikke går noen vei! det er ingen stigende kurve liksom. vi sees ca 1 gang i uken, gjør det samme hver gang. pluss de gangene vi sees på byen. ingen av oss viser noe særlig interesse for den andre. -jeg er vant med at gutten tar intiativ, og det gjør ikke han her! hvordan kan jeg gjøre det uten å virke masete? men, høres det kanskje litt ut som han ikke er så veldig interessert? vi snakket om det en kort gang på fylla. han sa at han likte meg veldig godt, men at han ikke følte jeg brydde meg så veldig. men så virker han fortsatt uinteressert! kanskje han bare vil ha sex etter byturer, og derfor fortsetter å se meg en gang i blant for å "holde på meg". noen tips eller meninger?
#Angel# Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Sidan han sendte sms i ny og ne etter den første byturen så har jo han egentlig tatt litt initiativ. Dersom du ikkje viser interesse tilbake så er han kanskje også usikker på om du bare vil ha sex etter byturar, og derfor ikkje våger å ta meir initiativ. Bare ein tanke.
Gjest Gjest_cosmo_* Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Sidan han sendte sms i ny og ne etter den første byturen så har jo han egentlig tatt litt initiativ. Dersom du ikkje viser interesse tilbake så er han kanskje også usikker på om du bare vil ha sex etter byturar, og derfor ikkje våger å ta meir initiativ. Bare ein tanke. ja, du har et poeng. men jeg sender av og til sms og sier at jeg gjerne vil treffe han da. da viser jeg vel litt interesse?
#Angel# Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 ja, du har et poeng. men jeg sender av og til sms og sier at jeg gjerne vil treffe han da. da viser jeg vel litt interesse? Jo, du viser jo litt interesse då. Kanskje dåke bare har fått ein litt dårlig start, og no er det vanskelig for begge å bryte "vanen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå