Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Når jeg skal spille av musikk i Windows media player kommer det ikke lyd. Heller ikke når jeg skal se klipp på youtube. Hva kan være problemet? Tror ikke jeg har kommet borti noe siden sist lyden var i orden, men vet jo aldri. Ledning sitter som den skal...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Ingen som vet hva problemet kan være?
feuerstein Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Får du lyd på noe annet? Det kan finnes en mute-knapp et sted, vært borti den?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Det står at høytalerne er frakoblet, men de er ikke det. Ingen lyd på andre ting heller nei, youtube og wmp var bare eksempler... Hvor er muteknappen tro?
feuerstein Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Du kan ha en muteknapp som en fysisk dings på tastaturet, eller som en programvarefunksjon. Hvis pcen sier at høyttalere er frakoblet er det gjerne ikke det som er problemet. Sikker på at høyttalere står tilkoblet riktig hull? På min stasjonære har jeg 6 hull på lydkortet, kun 2 av dem gir lyd i høyttalere.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Er ingen muteknapp på tastaturet. Problemet har oppstått før, men da var det bare å slå av og på maskinen, noe som ikke funker nå. (så kan jo være høytalerne som er dårlige) Det står høytalerne er frakoblet selvom alle ledninger og innstillinger er som det var da det fungerte. På egenskaper står det "enheten fungerer som den skal" Du kan ha en muteknapp som en fysisk dings på tastaturet, eller som en programvarefunksjon. Hvis pcen sier at høyttalere er frakoblet er det gjerne ikke det som er problemet. Sikker på at høyttalere står tilkoblet riktig hull? På min stasjonære har jeg 6 hull på lydkortet, kun 2 av dem gir lyd i høyttalere.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Interessant tråd, jeg har nesten samme problemet på min pc. Men hos meg er det lyd når jeg spiller musikk. Dersom jeg derimot vil se film er det helt stille. Har testet x antall dvd er, alt virker bortsett fra lyden. Føler jeg har prøvd alt uten å få lyd. Har til slutt gitt opp og heller lastet ned ett nytt program slik at jeg både kan se og høre. Følger derfor denne tråden med spenning..
Gjest ts Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Kobla datahøytalerne til en cd-spiller. Da kom det lyd... Så det er noe med dataen som er problemet, ikke høytalerne... Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå